Posted by: rojukene | veebruar 3, 2009

Shit out of luck

funny-pictures-your-cat-is-angry-and-dangerous

Tegelikult kah, kõik on siirdunud anaalavarustesse. Isikliku elu koha pealt ei tahaks üldse sõna võtta, see on praegu erakordselt (aga mitte esmakordselt, eks) nõmedas seisus. Kevadsemestril kattuvad kõik ained omavahel. Tööd on sitta kanti palju, aga teha ei jaksa mitte midagi.

Ja nüüd kõige suurem tragöödia: mu läpakas andis saba 😦 Uskudes inimesi, kes väitsid, et system restore ei puutu mingil juhul dokumente ja tegeleb ainult süsteemifailidega, läksin ma kõvasti alt. See raisk hakkas nimelt ilma luba küsimata ketast reformattima, kuigi ma ei lasknud tal seda lõpuni teha. Poleks sellega üldse tegelema hakanud, oleks jõudnud Tallinnast Tartusse, ühendanud läppariga Ubuntu ja oma välise ketta ja dokumentidest ja piltidest varukoopia teinud. Sest et siis veel oleks saanud. Selle asemel läheb täna õhtul suuremat sorti jebimiseks. Ja ma rämedalt loodan, et see kuidagimoodi läbi ussim***i ka õnnestub, sest muidu olen ma ilma praktiliselt kõikidest failidest, mis 2008. aastal loodud said. Kaasa arvatud fotodest. Enamikust on savi, mingil kujul olen ma nad ka netti pannud, VÄLJA ARVATUD Iirimaa pildid. Raisk.

Ja kõik, mida ma puudutan, kipub viimasel ajal purunema. Nagu mingi äraspidine kuningas Midas…

Ainus positiivne asi viimasel ajal – ma sain eile pärast koolitust Söreniga kokku ja selle käigus oma selja üle tehtud. 13 nõela korraga töös ja ei läinudki palju üle kolmveerand tunni. Selili magada on veidi ebamugav ja laupäevane saunaminek on kah nüüd kerge kahtluse all, aga saab näha. Nahanõelumine on igatahes äge. Pain is good for me.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

