Posted by: rojukene | jaanuar 28, 2009

Jee ja öök

“Jee” tähendab seda, et ma sain selle pühapäevase elukoleda ajukeemia (ja pooleldi neurokirurgia) eksami C 😀 Ise ka ikka veel ei usu. Kohati oli mul peaaegu aimu, kuidas mõni vastus olla võiks, aga üldiselt oli tegu bingoeksamiga. Läks hästi, ma kohe üldse ei kurda 😀

“Öök” seevastu saab toimuma esmaspäeval. Ootamatult selgus, et ma peaks ammu olema ühele tööalasele koolitusele registreerunud, aga mingisuguse infosulu tõttu ei olnud mina absoluutselt teadlik asjaolust, et ma pean neid aegu ise taga ajama. Oh well, vähemalt läks niigi hästi, et esmaspäeval keegi ära kukkus ja mulle saadeti viisakas vormis sõimukiri, et mida ma ometi ootan veel, miks ma juba ei ole ennast kirja pannud. Järgmine vaba koht oleks olnud 27. veebruaril ning see omakorda tähendanuks, et ma oleks pidanud terve kvartali peale mõeldud töö ühe kuuga ära tegema… Hõkk, ei taha mõeldagi. Ja miks ettevõtmine nii “öök” on – ma pean hiljemalt kell kuus Tartust pealinna poole uhama panema 😦 Mina, kes ma olen sellisel kellaajal täiesti kontaktivõimetu, kui ma just öö läbi üleval pole passinud. See pole aga kuigi hea variant… Seega järjekordne pakkumine: kui keegi tahab 2. veebruari varahommikul Tartust Tallinnasse (start eeldatavasti 06.00) ja/või õhtul Tallinnast Tartusse (start umbes 17.00) saada, siis võtku minuga ühendust.

EDIT: Tegelikult… kui keegi tahab minuga kallil pühapäevaõhtul Tallinnas hängida ja mulle öömaja pakkuda, siis ka see on loomulikult variant 😀 Check! 8)

EDIT vol. 2: Lähen Tallinnasse 01.02 pärastlõunal/õhtupoolikul, tulen tagasi ikka 02.02 õhtul 🙂

Responses

  1. Pick me, pick me!

  2. Trt-Tln, Tln-Trt või öö vastu esmaspäeva – täpsustage, palun? 😀

  3. meile saab ka tulla, ei ole küll luks korter aga saad kassipoega käppida + parkimine on okei:) garanteerin hea kohvi.

  4. Ooo! See kõlab hästi! 😀

  5. ai ai!
    see kõlab nii ahvatlevalt, et tuleks isegi…

  6. Lahe kommentaar! 😀
    Viisaka kommentaariumi kaalutlustel siiski kustutasin mõlemad vastused.
    Hakkavad vist blogimise varjuküljed välja tulema…

  7. Krõõt, ma lihtsalt ei saanud, ma PIDIN. Ses mõttes, et no kamoon, nii lasteaed ei saa ju olla… Kuigi jaa, ma tean, et tegelikult saab, hullemgi saab.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

