Posted by: rojukene | jaanuar 27, 2009

Eriti gooti

Just, see ma olengi. Nii kui päikese kätte satun, hakkan kohe pleekima.

Tegelikult ma ei tahtnud enam üldsegi peast punane olla ja kallasin endale tuima näoga blondeerija juustesse. Kuna tegu ei olnud mu tavapärase variandiga, mis teeb 5-7 tooni heledamaks, vaid ainult 4-6, oli tulemus mõnevõrra… ee… ootamatu, samas mitte üllatav. Rita kommenteeris igatahes üsna tabavalt, et mul on nüüd täiega animesoeng peas. Ehk siis toone on seal omavahel hullamas päris mitu ja segamini on kollased, blondid ja oranžid salgud. Ilmselt millalgi varsti blondeerin veel ja vaatan, mis siis saab, aga praegu on kah päris omapärane.

Kuna ma olen loomult edev, siis näitan ikka pilti kah, laupäeval sattusin nimelt natuke ka Taavi objektiivi ette.

animejuuksed

Oli jah põnev! Jupiti näha ka täpiline koduloom...

alma

...kes eestvaates nägi välja NII.

* * *

Tänane Orkuti õnnelause oli “Today is a good day to spread joy”. Mina lugesin muidugi “Today is a good day to die” ja jäin mõttesse. Kui ma selle peale veel Postimehe hooraskoopi lugesin, hakkas kergelt kõhe:

Tunned, et sisetunne ei vea sind alt. Universum annab sulle mitmeid märke, pead valima, mis sinu eluteega klapivad.

Ee.. okei? Valgendit siiski jooma ei hakanud, kuigi vahepeal olid küll mingid kahtlased tungid peal. Seda, et Universum mulle midagi öelda üritab, tean ma juba ammu. Palun hoolitsege minu eest vastavalt, kui ma ükskord ta sõnumist selgelt aru hakkan saama.

* * *

Aga nüüd ma panen ennast valmis ja lähen mingisugusele couchsurfingu kokkutulekule, kuhu rumeenlane mind eile õhtul kutsus.

Responses

  1. hmm… Maali, Roju ja Alma… kolm madu ühe pildi peal… serpentaarium :D:D

  2. Irw, oleks ma siis vähemalt normaalne madugi, aga ei… 😛

  3. sisiseda osakd küll, nii et ei ole häda midagi 😀 ülejäänu tuleb töö käigus 🙂

  4. No ma olen alati kiire õppija olnud, eks ole.

  5. oo, oo, aaa…

  6. *silm tõmbleb kergelt*


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

