Posted by: rojukene | jaanuar 16, 2009

Roses of red fall in my head…

Ma tean küll, et sentimentaalne joove ei hüüa tulles, aga pagan küll, mul ei ole vastava seisundi saavutamiseks tarvis isegi midagi manustada… Usute või ei, aga ma olen viimased väga tükk aega sisustanud sellega, et ma tiksun YouTube’is ja vaatan Kelly Family videosid. Üllatavalt hea on. See mõjub mulle aga laias laastus pigem halvasti, kuna tekitab valusa vajaduse sooja ilma, kaunite lehvivate kleitide ning vabaduse järgi. Ma tahan, et kõik inimesed oleksid ilusad ja head, mina sealhulgas, aga millegipärast toimivad mõned põhimõtted ainult meie endi peades…

“Roses of Red”:

“Fell in Love With An Alien”:

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

