Posted by: rojukene | jaanuar 11, 2009

Aastavahetuse maskiball Rokiklubis

Lubasin sellest kah paar pilti näidata ju, õigus küll. Well, here goes.

Millised tibid, eks ole...

Floora ja fauna

Floora ja fauna

D

Suitsetav kärbes alias Iris. Suitsupitsid on alati tase, aga antud kooslus gaasimaskiga väärib eraldi stiilipunkte 😀

Ma tean küll, et ma näen siin üsna kohutav välja, aga paremat pilti ei leidnud ja mingi ettekujutuse ma ju ometigi tahaks oma suurepärasest kostüümist anda.

Ma tean küll, et ma näen siin pehmelt öeldes üsna kohutav välja, aga paremat pilti ei ole ja mingi ettekujutuse ma ju ometigi tahaks oma suurepärasest kostüümist anda.

Rita & Iris tegid varjuteatrit

Rita & Iris tegid varjuteatrit

Sulgedega tšikke ei saa ju ometi maailmale näitamata jätta, eriti kuna Päikse maski pani keegi õhtu lõpetuseks lihtsalt tuuri.

Sulgedega tšikke ei saa ju ometi maailmale näitamata jätta, eriti kuna Päikse maski pani keegi õhtu lõpetuseks lihtsalt tuuri.

Jäi väheks? Vaata siia.

Ehk siis minu suurepärase kostüümi tarvis andis mulle idee Jyrka, kes pakkus välja, et ma võiks minna Fata Morganana (teate küll, “Armastus kolme apelsini vastu”). Tegu oli konkurentsitult parima mõttega ja noh, mõeldud-tehtud. Rita oli küll eelnevalt soovitanud, et ma võiksin olla hea haldjas, kuid ma laitsin selle mõtte maha. Ma nimelt kujutasin elavalt ette, kuidas pooled peololijad oleks suurest naerust kooma langenud, kui ma oleksin sädeleva võlukepikesega veheldes uksest sisse sadanud… Noh, igatahes leidis Onu Bella, et “vorstiga naine” on väärt õhtu eriauhinda, milleks oli metallist püksirihm. Elevantidega ja puha 🙂 Rokiklubi oli omalt poolt välja pannud aga hunniku vahuveini, mida siis jagati mõningatele usinamatele kostümeerujatele. Mis “vorsti” puutub, siis tegu on loomulikult filigraanse käsitööga, milleks kulus paar sukapükse, potitäis tušši, kaks nööpi ja sukatripp. Ripub teine mul praegugi kõhuli üle riidekapi ukse ja näeb nunnu välja. Ainuke häda, et kuna ta kõigile ilgelt meeldis, venis ta õhtuga poole pikemaks… 😀 Pildilt küll ei paista, aga saba lohises tal selle sikutamise ja tantsuabivahendina tarbimise peale igatahes praktiliselt vastu maad.

Pidu oli kõva ja tantsida sai nõrkemiseni – puldist anti hagu kõvasti ja kõlaritest ainult häid lugusid tuligi, kui Jörbergi-eri välja arvata. Tundus, et tänavuse aastavahetuse trend mu sõprade ja tuttavate hulgas oli “alkovaba”, kuigi põhjused olid üsna erinevad. Mina lihtsalt ei raatsinud kaks õhtut järjest koju taksotada… Tore oli ja mul on hea meel, et inimesed viitsisid ennast kohale vedada.

Loodan siiralt, et 2009 tuleb parem kui tema eelkäija. Mõnes mõttes oli 2008 minu jaoks alandlikkuse (paremat sõna pole siiani leidnud, kuigi olen vastaval teemal omajagu mõtteid mõlgutanud) õppimise aasta. Tegin tegusid ja kogesin olukordi, mille kohta olen varem nipsakalt mõelnud, et “no on ikka loll, mina küll niimoodi ei teeks!” Teatud asjaolude ühtelangevuse korral… teen ikka küll, jah. Põhimõtteliselt on minult võetud igasugune õigus visata esimene kivi. Ma ei ole siiani suutnud selgeks mõelda, et on see nüüd hea või halb… Teisest küljest on mulle viimase poole aasta jooksul nii paljude inimeste poolt siiralt ja südamest öeldud, kui nunnu/äge/lahe/mõnus/hea inimene ma ikka olen, nii et karmakrediiti on vist juba üksjagu kogunenud. Varsti võib jälle karistamatult rõvedaks mõrraks hakata. Sel kombel on ju oluliselt lihtsam elada…

Responses

  1. piltide järgi on juba aru saada, milline ulmediskens see oli 😀

  2. Kas teisel pildil vasakul pool istuv on külmetav banaan?

  3. Marie: oli küll, jah 😀 Väga kõva üritus, pole midagi öelda.

    Kroku: banaan jah, vähemalt mulle tundus küll sedamoodi. Miks see tekk/keep/ollus oluline oli, ma muidugi ei tea.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

