Posted by: rojukene | jaanuar 2, 2009

SNAFU, SSDD

Melanhoolia tuli kallale ja Winamp viskas väga õige (või kui natuke teise nurga alt vaadata, siis väga, väga vale) loo ette. YT-s oli video kah ilusasti olemas ja mis siis muud kui blogisse üles, eks ole.

Земфира – “Хочешь?”

Пожалуйста,
Не умирай
Или мне придется тоже
Ты, конечно,
Сразу в рай
А я
Не думаю,
Что тоже…

Хочешь
Сладких апельсинов,
Хочешь
Вслух рассказов длинных,
Хочешь,
Я взорву все звезды
Что мешают спать?

Пожалуйста,
Только живи
Ты же видишь —
Я живу тобою,
Моей огромной любви
Хватит
Нам двоим
С головою

Хочешь
В море с парусами,
Хочешь
Музык новых самых,
Хочешь
Я убью соседей,
Что мешают спать?

Хочешь
Солнце вместо лампы,
Хочешь
За окошком Альпы,
Хочешь
Я отдам все песни
Про тебя отдам все песни?

* * *

Muidu sain ma oma ld. k. kodutöö kah valmis ja kell ei olegi veel neli hommikul, ainult kolmveerand… Puhtand tuleb millalgi siis, kui ma jälle üles olen ärganud, praegu enam ei viitsi. Ma loodan väga, et mul on meeles seda tööd ära viies ka oma ISIC ära uuendada. Igatahes oli õppejõust väga armas, et viimane lause tõlkimiseks ja üksikasjalikuks määramiseks oli “Nunc vino pellite curas!” Ainult et kui muresid ikka leiab, siis veini osas on hetkel küll täielik põud ja ikaldus…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

