Posted by: rojukene | detsember 30, 2008

Kommi nii kõrvale kui silmale

Mul mõnikord juhtub nii, et jääb ette Üks Lugu, mida ma lihtsalt pean umbes viissada korda järjest kuulama. Seekord on tegu Nine Inch Nailsi variandiga vokaalinstrumentaalpalast, mis kannab pealkirja “Physical (You’re So)”. YT-st ühtegi väga head varianti ei leidnud, aga see jupp näitab vähemalt palju Trenti 🙂

Please to enjoy:

*sulab tooli alla lombiks*

…Sulamisest rääkides – ma peaks ära kasutama sooja ilma ja oma pesu rõdult ära tooma. Kui mulle öösel vastu esmaspäeva meenus, et tõesõna, need teksad, mis ma kavatsesin hommikul jalga panna, on jätkuvalt nööri peal, tekkis tahtmine ennast lüüa. Tõin nad tuppa ära ja asetasin jopest vabanemise ajaks seina najale püsti… Õnneks kuivasid ikka õigeks ajaks enam-vähem ära. Niiskete tagataskute külm ja virgutav puudutus oligi väheks jäänud uneaega arvestades pigem positiivne nähtus.

Responses

  1. ma teen siinkohal väga ebaminuliku avalduse ja ütlen, et mulle tegelikult selle loo originaal meeldib rohkem 😉 aga mulle üldiselt muidu ka väga Adam & The Ants meeldib. no mitte niipalju kui NIN, aga ikka päris palju.

    tegelt veel seksikam lugu on NINi esituses Get Down Make Love. nämm. 🙂


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

