Posted by: rojukene | detsember 25, 2008

Järjekordne abieluettepanek (peaaegu)

Facebook on üks ütlemata naljakas võrgustik. Näiteks tuli mulle eile seal niisugune teadaanne:

think I have a crush on you, but I can’t tell until we hang out.
add me to yr yahoo pls
[tsenseeritud]@yahoo.com
am from cairo, egypt
am looking for a wife

[nimi]
40 years old
Cairo, Egypt
3,167.3 kilometers

Et noh… peaks nüüd vist pileteid broneerima hakkama või…?

Ma saan aru, et inimene on suisa meeleheitel ja nii edasi. Aga oleks siis võinud vähemalt öelda, mitu kaamlit ma väärt olen või midagi, enne kui nii mitme tuhande kilomeetri taha oma kirjakest saatma hakkas. See eluõnn läheb minust nüüd küll kauge kaarega mööda, sorri vaan.

P.S. Kui keegi peaks mõtisklema, mis tunne on süüa kanepišokolaadi, siis ta võib võtta kakaoga segatud saepuru või siis äärmisel juhul tubakat ning sinna natuke kakaovõid juurde segada. Saate üsna täpse pildi.

Sihuke näeb välja

Sihuke näeb välja

P.P.S. Šokolaadist rääkides – ma sõin ükspäev üht Venemaal toodetud üllitist. Pärast vaatasin silti ja sain valgustatud – idanaabrid itsitavad ilmselt pihku lollide eestlaste üle ja teevad tšuktšidega anekdoodi* ilmselt kohe-kohe ümber, et see meie kohta käiks:

Luupi ära otsi, kliki lihtsalt suuremaks

Luupi ära otsi, kliki lihtsalt suuremaks

_____________________________________________________________________________________________

*Juhul kui keegi tõepoolest seda nalja veel ei tea:

Tšuktš istub kivi peal ja nosib midagi isukalt.
Tema käest küsitakse: “Kuule, tšuktš, mida sa seal sööd, ah?”
“Šokolaadi,” vastab tšuktš rõõmsalt.
“Aga miks see nii koledasti haiseb?”
“Sest et ma söön seda teist korda!”

Responses

  1. Oma väärtuse kaamelites saad välja arvutada siin: http://camels.evilsun.org/ 😀

  2. Kusjuures ma olen seda mingil hetkel teinud kah, ma oleks temapoolset hinnangut teada taht’ lihtsalt 😀

  3. Rasinad, ikka rasinad. Rasinaid 7% šokolaadi sees. Izummõ oli vist nende nimi mitmuses? Savipätsi tütre nimi ka Rosina. Nüüd tuleb kohe mitu asja meelele, mis liidaksid kuidagimoodi rosinad Venemaaga.

  4. See tšuktši anekdoot meenutab mulle seda, kui saatsin kord väikse lapsena ühe teise, veel väiksema lapse, poodi. Andsin talle kaasa õllekorke ja õlekõrsi, kuna pudelid olid kõik ära korjatud ja ütlesin, et kõik, mis algab Õ-tähega, on raha. (Tal oli nimelt magusaisu.) Läkski tema siis poodi ja mina tõmbasin vehkat. Seda ulgumist oli terve küla täis, kui ta sealt siis ükskord välja tuli.

    Mõtlesin veel, et kui ta oleks natuke rohkem Õ-teemasse süüvinud olnud, oleks ta lisaks õuntele, õlekõrtele ja õllekorkidele ka veel oma isa täis õllepudelid poodi toimetanud.

  5. Hmm. Fjodor tuletas oma jutuga meelde, et minu seltsiline oli ka vene rahvusest.

  6. Fjodortont: no ma ju räägin, et idanaabrite vandenõu.

    Agnes: õel olid, õel…

  7. Ei-jah, venelastega on teinekord täitsa tore koos kuivatatud räime (mis sest, et see tegelikult meie rahvuskala on) süüa, musta teed piimaga juua ning nende kultuuri ja käitumist lähemalt uurida (ehk ka midagi üle võtta).
    Seni, kuni rahumeelselt õllepudelit jagame ja üksteist ei peksa, on kõik ju korras 😀
    Venelased teevad ju väärt asju ka. Näiteks sul siin see Semfira vms. 5nizza omad on ka tegijad tegelikult, kuigi Zavoodis pandi neid liiga tihti kaagutama omal ajal.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

