Posted by: rojukene | detsember 23, 2008

2008 hakkabki varsti läbi saama

Vaatasin, et keegi on huvi tundnud mu varasemate aastakokkuvõtete kohta ning mõtlesin, et võiks siis uurida, mida tänavu siis kah kirja pandud sai. Eelmise aasta oma on siin.

Ülesanne: pane kirja selle aasta iga kuu esimese postituse esimene lause (testid ja memed ei loe, arusaadavuse huvides panin seekord lause ette ka sissekande pealkirja).

Jaanuar: Mmm, hea värske aasta, proovi ka!
Ehk siis minu poolt nõrgal häälel halisetud uusaastasoovid on tegelikult ka siirad, ma lihtsalt ei jaksa neid energilisemalt avaldada.

Veebruar: Lollil ikka veab kah mõnikord 😀
Nimelt olen ma juba paar päeva tahtnud uut telefoni osta, kuna vana tefloni rõõmupulk (joystick on nii tore sõna!) on hakanud juba väga väsima ning tahab jubedat väänamist.

Märts: Välkpostitus
Ilge jama on, mul pole juba eile õhtust saadik internetti T____T

Aprill: Höhöö
Hurrraaaaaaaaaaaaa, mul on 3 nädalat puhkuseni ja see EI OLE aprillinali 8D

Mai: Ooh, shiny! *wanders off*
Ehk siis eile oli meeldivalt seltskondlik õhtupoolik.

Juuni: Tähelepanu, kaktusehuvilised!
Kui keegi tahab endale okkalist sõpra, siis visake pilk peale.

Juuli: Midagi nunnut
Kuna inimesed oskavad täna eriliselt rumalaid küsimusi esitada (ja mina ei ole just liiga kannatlikus meeleolus), siis tundsin vajadust mingisuguse positiivsusesüsti järele.

August: Koletistest ja kohustustest
Päev otsa sügelesin ja tahtsin kirjutada Montauki koletisest, aga kogu aeg oli niiiiii kiire (üllatus, mis).

September: Tere, sügis!
Traditsiooniliselt algab sügis minu – ja ilmselt ka paljude teiste – jaoks külmetusega.

Oktoober: Elus veel, ärge mitte lootkegi minust nii kergesti lahti saada
Jõudsin juba eelmisel reedel ilusasti koju tagasi ja kooliski sai käidud.

November: Tell Me Why I Don’t Like Mondays
Põhimõtteliselt võib mu elu hetkel kokku võtta kahe sõnaga: going postal.

Detsember: Hommikused naljaminutid
Jutt käis Morkieliga objektiividest ja ühest Canoni uudistootest, mis paraku maksab ligi 24 kilo.

Niisugused lood siis seekord.

Responses

  1. […] Eelmise aasta vastav postitus on sihukene. […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

