Posted by: rojukene | detsember 20, 2008

What the…

Ma nägin täna öösel hästi kummalist unenägu. Ja eriliselt järjekindlat sealjuures – ses mõttes, et ma ärkasin aeg-ajalt üles ning see läks alati edasi selle koha pealt, kus ennist pooleli jäi.

Mingil põhjusel pidin ma minema haiglasse. Seal uuriti mind iga kandi pealt ja öeldi, et palju õnne – te hakkate kohe sünnitama! Ma olin täiesti šokis. Mis mõttes??? Kuidas ma need üheksa kuud olen niimoodi ringi käinud ja ise kõigest täiesti teadmatuses olnud? Aga kuna lapse sünd on midagi, mida eriti muul moel välja ravida ei anna kui ainult sellel ühel (noh, vähemalt juhul kui aeg juba nii kaugel on), siis polnud miskit parata. Hakkasin ajas tagasi arvutama, et huvitav, kelle oma see laps võiks siis olla kah… Jõudsin järeldusele, et jumal tänatud, kodanik A see ikkagi ei ole, huhh. Aga see-eest oli hoopis kodanik B, kellega mu suhted on, noh, veidi raskendatud. Unenäos olid muide täiesti reaalsed isikud, aga nende nimesid ma siin põhimõtteliselt välja ütlema ei hakka. Nii ma siis mõlgutasingi omaette muremõtteid, et huvitav küll, mismoodi ma seda talle ometigi serveerima peaksin…

Sündis poiss. Ma ei osanud jätkuvalt mingit seisukohta võtta ning mõtlesin vaid, et arvestades selle aja jooksul ära tõmmatud sigarette ja peetud pidusid, on mul tõsiselt vedanud, et tal ikka kõik ihuliikmed õige koha peal on. Võtsin siis lapse ja läksin koju. Seal oli ees terve minu ja kodanik B suguvõsa, kes kõik lausa kiirgasid vaiksest sisemisest õnnest asjade seesuguse käigu üle. Mina olin jätkuvalt tõsises segaduses ning unustasin pidevalt last igale poole maha. Sellest polnud aga lugu, kuna kõik kohad olid paksult täis emma-kumma sugulasi, kes heal meelel tema järele vaatasid. Kodanik B-d, muide, polnud kordagi kuskil märgata. Nii ma siis tiksusingi omaette ringi ja mõtlesin, et mida kuradit ma siis NÜÜD tegema peaksin, laps kasvas aga sel ajal kohutava kiirusega, st paari päevaga sai temast aastase jõmpsika mõõtu tegelane.

Siis ärkasin ma päriselt üles. Ja sain mingi aja pärast aru, et see laps oli tegelikult hoopis ühe kolmanda isiku nägu… No tõsine hämming, noh. Naljad bioloogilise kella kohta võite endale jätta, aitäh, ma tean väga hästi, et ma saan kahe kuu pärast 24. Aga mis, kas mul lõi kuskilt nüüd mingi südametunnistus välja, et peaks hakkama ilgelt tervislikke eluviise harrastama või? Eelmisel õhtul sai filmivaatamise kõrvale muidugi suur pakk krõpse ja kolm liitrit Cocat hangitud, aga vaevalt see nüüd niisugusi unenägusid põhjustama peaks. Vürtsi lisab asjaolu, et tegu oli vägagi reaalsena tunduva kogemusega ning kõigi eelmainitud isikutega on mul üsna erinevad ja huvitavad suhted. Siiani on üsna imelik olla, kuigi kell jõuab juba õhtusse…

Responses

  1. […] 22, 2008 Viimase aja suur uneiive meenutas mulle, kuidas ma kunagi unes nägin, et sõlmisin klassivennaga fiktiivse abielu, […]

  2. Ascolta, qua da noi abbiamo uno, che dire fuori di testa è poco, e ha chiesto ai suoi amici di fare questo:
    Buon Natale e felice anno nuovo da me e dal mio amico Oscar Ferrari. Guarda che bravo che è:
    http://de.youtube.com/watch?v=MdFGiGRB3BE
    Che ne pensi?


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

