Posted by: rojukene | detsember 19, 2008

Väike teadaanne

Tähendab… kui ma siin mõni aeg tagasi kergendunult ohkasin, et uuest aastast läheb vast vähe lihtsamaks, siis tegelikult vist ei lähe ikka küll. Ma saan hoopis tööülesandeid juurde, aga ma loodan samas ka vaikselt selle peale, et mu põhitöövahend muutub tõenäoliselt kergemini hallatavaks ja sellevõrra vähem vaevarikkaks. Mitte, et ma labidaga mulda viskaksin ja seetõttu raske oleks või midagi, aga Excel pole tõepoolest enam parim variant mu töökohustuste eduka lõpuleviimise tarvis.

Sellega seoses reklaamin välja, et kui keegi soovib 29.12 (esmaspäev pärast jõulupühi) hommikul Tartust Tallinnasse saada, siis võib minuga ühendust võtta. Mina pean kontoris olema kell 11, ilmselt läheb asi kuskil poole üheni välja. Seejärel on soovijail võimalus Rojumobiili abil Tallinnast Tartusse reisida. Hea meelega võtaks endale kellegi seltsi, kas või ühe otsa peale – mul on sellest maanteest kopp juba nii ees, et seltskond ja meeldiv vestlus sõidu ajal ei teeks üldse paha.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

