Posted by: rojukene | detsember 19, 2008

Midagi rõõmsat kah vahelduseks :)

Mulle reklaamiti hiljaaegu väga tungivalt sellist toredat asja nagu “Shaun the Sheep” ning et jutt vaid jutuks ei jääks, siis varustati kah. Võtsin siis nüüd vaevaks seda lähemalt kaeda… ja on tõesti äge 😀 Vaadake ise, klipp ei ole pikk, aga naeratuse peaks ta see-eest näole tooma üsna garanteeritult. Kahjuks on embedding disabled by request, nii et klikkige ennast palun ise õigesse kohta. “Still Life” on selle osa pealkiri. Neid on veel palju 8D

P.S. Ma olen kindel, et see tunnusmuusika uuristab ennast mulle varsti kolba sisse, aga see on igal juhul parem kui nii mõnigi muu variant 😛

Responses

  1. väga hea 😀

  2. Mu meelest ka 😀

  3. no järelikult läks asja ette 🙂

  4. Läks küll, jah, aitäh! ^^V


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

