Posted by: rojukene | detsember 17, 2008

Kuidas teised mind näevad

Rita says (14:43):
kuule
Rita says (14:43):
see nyyd on natuke imelik kysimus
Roju {going in circles} says (14:44):
mh
Rita says (14:44):
aga kas sina olid see, kes ytles mulle, et ta vihkab kui talle j6ulukingitusi tehakse?
Rita says (14:44):
😀
Roju {going in circles} says (14:44):
irw
Roju {going in circles} says (14:44):
ei
Rita says (14:44):
v2ga hea
Rita says (14:44):
mul on sulle kingitus 😀
Roju {going in circles} says (14:44):
mina olin see, kes ütles, et ta sel aastal kingitusi ei tee
Rita says (14:44):
aa
Rita says (14:44):
no suva see 😀
Rita says (14:44):
peaasi, et ma peksa ei saa

Aga tegelikult kah. Jõulukingitusi ma tänavu teha ei plaani, pole finantse ja tegelikult enam ka tahtmist. Järgmisel aastal äkki jälle…

Ja Rocky Horrori pidu lükkub kah paar kuud edasi, sest kellelgi ei ole praegu aega seda orgunnida. Kui asi tulekul ja kindel, küll ma siis reklaamin.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

