Posted by: rojukene | detsember 17, 2008

I wish I could remember everything she said

Kui rumal rahutus ei lase üksi olla,
vaid ajab toast välja keset ööd.
Siis astun õige vaikselt trepist alla,
ei sega neid, kes pärast päevatööd
nüüd juba magavad ja näevad und võib-olla,
ehk pole mõni neist küll iial näinud ööd.
Mis avaneb mu ees, kui jõuan alla,
kus põleb laternaid, et valgustada teed.

(Ruja, “Rumal rahutus”)

Praegune rahutus on tõepoolest rumalavõitu, sellest on nimelt keeruline midagi kasulikku välja pigistada. Mis öistesse kondamistesse puutub, siis eile läksin täpselt laulus kirjeldatud viisil külla filmi vaatama. Nii halba muuvit pole ikka tükk aega näinud, aga see kiskuski juba sinna skaala teise otsa, st “piisavalt totter, et olla huvitav”. Jutt käib sihukesest šedöövrist nagu “Antibody“. Ehk siis mõned inimesed ja tehnika viimane sõna kahandatakse imetillukeseks, et terroristi kehast detonaatorit otsida. Stseenid organismis on visuaalselt päris nummid, kui filmitegijad oleks vaid suutnud meeles pidada, kui väikseks nad selle uurimislaeva tegelikult ikkagi tegid 😀 Ja noh, tige nahalest plasma vahel ringi ujumas ning kriiksudes saaki otsimas… maivõi xD Algus venis jubedalt ja ma mõtlesin, et ma vist ikka ei viitsi seda vaadata, aga kuna mul niikuinii erilist indu midagi mõistlikku teha polnud, vahtisin ikka lõpuni. Ja seejärel sain uuesti välja näidelda eelpooltoodud lauluridu, kuna mind ajas näost lausa füüsiliselt roheliseks mõte sellest, et küllakutsuja magas juba ammu õndsat und, aga minu uneliiv ei olnud ikka veel kohale jõudnud. Vähemalt on öisel ajal tore autoga sõita, liikvel on väga vähe inimesi ja tänavad on tühjad. Foorid pilgutavad nukralt oma kollaseid silmi ja kõik on nii vaikne… Peaaegu oleks kiusatus kohusetundest jagu saanud ning ma oleks end lihtsalt sõitma unustanud. Aga nii ju ei saa, sest keegi peab hommikuti tööd ka tegema. Mitte, et see “keegi” hetkel hoopis millegi muuga ei tegele…

Kroonikakirjutamise mõttes – eile õhtpoolikul sai undercut lõpuks ikkagi üle aetud (jee) ja taastatud parema ninasõõrme läbitavus, seda küll kunstlike vahendite abil. Kui ma peaks nüüd millalgi uuesti sealt rõnga välja võtma, siis kolmandat korda ma samasse kohta enam midagi panna ei saa, ma kahtlustan. Niigi nägin eile räigelt vaeva, sest kuigi ma suutsin kinnikasvanud kohast lõpuks läbi murda, keeldus just see rõngas, mida ma sinna tahtsin, sisse minemast. Kuna detailid ilmselt kedagi ei huvita, siis piirdun märkusega, et vahepeal tekkis juba tugev tahtmine haamri järele rabada – no EI LÄHE läbi armistunud kõhre, noh! Tee või tina. Lõpuks ma vihastasin ja rakendasin umbes kümme minutit järjest lihtsalt jõhkrat toorest jõudu… ja töötas 🙂

Aga muidu olen ma umbes eile pärastlõunast saadik ainult Nine Inch Nailsi kuulanud. Ilmselt ei ole tegu viimase aja kõige säravama ideega, aga see on lihtsalt nii hea. Siin on teile “Something I can Never Have“, üks mu lemmikvideosid NIN-lt:

I still recall the taste of your tears.
Echoing your voice just like the ringing in my ears.
My favorite dreams of you still wash ashore.
Scraping through my head ’till I don’t want to sleep anymore.

[Chorus:]
You make this all go away.
You make this all go away.
I’m down to just one thing.
And I’m starting to scare myself.
You make this all go away.
You make this all go away.
I just want something.
I just want something I can never have

You always were the one to show me how
Back then I couldn’t do the things that I can do now.
This thing is slowly taking me apart.
Grey would be the color if I had a heart.

Come on tell me

[Chorus]

In this place it seems like such a shame.
Though it all looks different now,
I know it’s still the same
Everywhere I look you’re all I see.
Just a fading fucking reminder of who I used to be.

Come on tell me

[Chorus]

I just want something I can never have

Responses

  1. see on jumala rõve lugu tegelt. selles mõttes, et mul on elus vist kaks korda õnnestunud seda kuulata nii, et nutma ei hakka.

  2. Tõsi ta on…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

