Posted by: rojukene | detsember 10, 2008

1000. postitus, jee

Nii ongi – juba tonni jagu sissekandeid õ___Õ Mõtlesin, et nii äge juubel võiks ju üdini positiivne olla, olgugi et postitus pidi avaldamist päris kaua ootama. Aga ega ta seepärast veel halvaks läinud pole 🙂

Nimelt käisime karjaga kelgutamas. 25.11.08 Kassitoomel. Ühtki kiirabiautot näha ei olnud, ju siis läks tol õhtul kõigil hästi. Piltidel näha olev lumi on küll juba ära sulanud ja uus peale sadanud, aga mis siis… Kuna mul kelku ei ole, tuli koduste vahenditega läbi ajada. Algsed variandid olid kas kiikhobuse jalased või suur kanister – esimene oli liiga raske ning oleks tõenäoliselt lõppenud kukerpallidega ja teine lihtsalt liiga sürr 😀 Lõpuks pesin ära ühe kilest kartulikoti ja rabasin riiuli otsast kaasa vana lebomati. Tegu on nimelt sellise perversse leiutisega, mille põhja all on foolium ja kile. Idee oli ilmselt selles, et asi peaks vett ja soojust paremini… ainult et reaalse kasutamise tulemusena tekkisid kile ja fooliumi vahele õhumullid, mis siis iga väiksemagi liigutuse peale jubeda raginaga edasi-tagasi veeresid ja üles ehmatasid. Peab märkima, et libisemisvahendina toimis ta oluliselt paremini – sellega sai lausa kolm inimest korraga mäest alla lasta 🙂 Mis siis, et õhtu lõpuks kelgutati see sõna otseses mõttes pooleks.

) Rob tegi selle pildi.

Just nii äge oligi sellega sõita 🙂 Rob tegi selle pildi.

Kes veel siin pildil inglit näeb? õ_Õ Muide, lähikonnas polnud mu meelest tol momendil ühtki suitsuga inimest...

Kes veel siin pildil inglit näeb? õ_Õ Muide, lähikonnas polnud mu meelest tol momendil ühtki suitsuga inimest...

D

Whee! 😀

Rob, Rita ja Jyrka puhkehetkel

Rob, Rita ja Jyrka puhkehetkel

Kui mina väike olin, siis olid kelgud palju igavama välimusega...

Kui mina väike olin, siis olid kelgud palju igavama välimusega! Loodetavasti ei ole pildilejäänutel midagi selle vastu, ma ei küsinud...

)

This picture is so wrong on so many levels... Aga kiivrisukk ruulib 🙂

Lumeinglid - check!

Lumeinglid - check!

Ma ei tahtnud veel koju minna...

Ma ei tahtnud veel koju minna...

(

...ja see oli see koht, kui mul hakkas tõsiselt kahju, et ma statiivi kaasa ei rabanud. Öisel ajal käe pealt hästi ei tee 😦

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

