Posted by: rojukene | detsember 1, 2008

Hommikused naljaminutid

Jutt käis Morkieliga objektiividest ja ühest Canoni uudistootest, mis paraku maksab ligi 24 kilo.

bastard. just bastard. says (11:14):
krt, see 1.2 avaga rikub tuju..
Roju {you know I’m not a saint} says (11:15):
Ühildub lainurk-, tele- ja lähivõtte muundurobjektiividega

see on veits jama lause minu kaamera kohta… ma saan sinna objektiivi panna pmst küll, aga fotopoest öeldi mulle, et pole nagu sügavat mõtet
bastard. just bastard. says (11:15):
jajah..
see on nagu suurendusklaas.
kõigepealt suurendab ära kõik vead
ja siis vaatab, kas pilti kah tuleb.
Roju {you know I’m not a saint} says (11:15):
umbes, et mannaputru saab puutüvele määrida, aga milleks…
bastard. just bastard. says (11:16):
sa ütlesid paremini..
Roju {you know I’m not a saint} says (11:16):
😀
bastard. just bastard. says (11:16):
trakäiperseraisk..
Roju {you know I’m not a saint} says (11:16):
ma tahan mannaputru nüüd
maasikamoosiga
aga mul ei ole
1. piima
2. maasikamoosi

mannat tegelt vist kah ei ole
bastard. just bastard. says (11:16):
ma nüüd kujutan ette rojut  – mitte, et ma mäletaks, mis nägu roju on, kes määrib mannaputru männitüvele.
Roju {you know I’m not a saint} says (11:16):
IRRRRRW
hoolikalt
iga prao vahele
bastard. just bastard. says (11:17):
maasikamoosiga.
Roju {you know I’m not a saint} says (11:17):
eiei, selle ma söön ära
bastard. just bastard. says (11:17):
okei tänks
no korrast ullemaks läheb..
hõbelusikaga kratsid koorepragudest mannaputru…
mine sa ka perse.
Roju {you know I’m not a saint} says (11:17):
jajah, keelega ei saa ju – äkki neet jääb kinni kuhugi..
bastard. just bastard. says (11:18):
okei.. hhuh.. nüüd läks vint üle..

/…/

bastard. just bastard. says (11:26):
okei, tead, mis on kõige ullem.
nüüd on ilmunud rojule ka näoilmed…
kui ta oma lusikaga seal mässab..
Roju {you know I’m not a saint} says (11:27):
õ____Õ
bastard. just bastard. says (11:27):
sick twisted mind..
Roju {you know I’m not a saint} says (11:28):
oh yes 🙂
bastard. just bastard. says (11:28):
nii, tänane päev on tuksis..
sama hästi võiks nüüd kuhugi haltuura peale ära minna.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

