Posted by: rojukene | november 28, 2008

Möh

Mulle tuli just meelde, et ma nägin unes, kuidas ma mingi kahe tölliga kaklesin. No ikka korralikult sai rüseletud ja üksteist klobitud, aga ma lõpuks võitsin. Ma nimelt virutasin neile kummalegi mitu korda järjest tinavilega (sic!) vastu vahtimist ja nad läksid ära. Mis nad siis tulid minuga tüli norima… Enam ma muidugi ei mäleta, kas nad tulid mulle kallale asja eest või mitte, aga pigem mitte. Hommikul ärgates oli päris kergendav tunda, et tegelikult mu huuled on ju täitsa terved ja silma all sinikat ei ole. Kunagi on nimelt ka vastupidi juhtunud, kui ma esialgu pidasin eelneva õhtu sündmusi unenäoks, aga peeglist vaatas mulle ootamatult vastu päris jube vaatepilt.

Aga muidu mängisin ma vahepeal Audiosurfi jälle (no muidugi mängisin, mul on ju homme ainult kaks eksamit vaja ära teha) ja seal olid raadios mingi itaalia ska-bändi lood, tüübid on endale nimeks võtnud Talco. Panen siia kah ühe pala, nimelt “Bella Ciao” järjekordse variandi. Päris okei, ma ütleks 🙂

Tegelt on mul pildi- ja blogimismaterjali jälle täitsa arvestatav hunnik, aga kui nüüd keegi annaks aega, et see kõik siia üles riputada…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

