Posted by: rojukene | november 18, 2008

xkcd special

Jube hea koomiks on, tahtsin lihtsalt rõõmu jagada. Need pildid on pärit lehelt xkcd.com, seal on neid veel palju 8) Kui ei näe teksti lugeda, siis klikk pildi peal on abiks.

hitler2

*

schrodinger

*

useless

*

why_do_you_love_me

*

laser_scope

*

reverse_euphemisms

*

chess_photo

*

commitment

*

exploits_of_a_mom

*

frustration

*

faust_20

* * *

Muide, keegi oli täna uurinud mu postitust aasta algusest, milles ma olin Winampi abil üritanud 2008. aastat ette ennustada. Kuradi täppi on läinud xD

Responses

  1. Kh-kh-kh, päris head! See rinnahoidjaga on eriti karm aga tõsi. 😛

  2. Nojah, mõni kodanik on lahendanud probleemi ka suht brutaalsel viisil… Samas, kes mul käskis kanda plastmasskinnitusega rinnahoidjat xD Vanakooli metallkonksudest juba nii kergelt jagu ei saa.

  3. Miss your love ones? You don’t have to

    😀 😀 😀

  4. Sedalaadi kodanike (muhahhhaaaa) puhul olen ma varsti loobunud igasuguse ilusa/pitsilise/paelakestega/kalli(!) pesu kandmisest ning taandunud mõne paraja kulunud-väljaveninud näruni, mida ta siis oma ülevas oskamatuses rõõmsalt rebida võib. Hale! 😀

  5. W. Hocares: exactly! 8)

    Krõõt: kusjuures, vastav härra on tegelikkuses üsna osav tüüplahenduse lahtihaakimises, lihtsalt too konkreetne variant käis ilmselt varahommikul ja ebakaines olekus üle mõistuse 😀 Õnneks ei olnud tegu liiga raske raha eest soetatud pesutükiga ja mul on käsitöökarbikeses alati ka väikseid haake igaks elujuhtumiks 🙂

  6. Teemasse: http://www.videojug.com/film/how-to-undo-her-bra-with-one-hand

    I heart videojug.com 8D

  7. Aa, ühekordne häire. 😛 Mõnikord on asi kahjuks krooniline… 😀

  8. see rinnahoidja paistab selline olevat, mis hoopis eestpoolt lahti käib. kui ma selline (veel pisut rohkem) sadistlik isik oleksin, ei teavitaks sellest rinnahoidja avajat, loomulikult.

  9. No oma viga ju, kui kohe ära ei jaga… 😀

  10. Muide – nalja oluliseks osaks on enamasti ka alt-tekst, mis ilmub siis, kui hiirega pildi peale näidata. 😉

    • Ma tean, aga ma olin selleks lihtsalt liiga laisk 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

