Posted by: rojukene | november 12, 2008

Enne ja pärast

Kukupai tungival soovil – illustreerimaks eelmist postitust – panen siia väikse võrdlusmaterjali.

Foto eelmisel juhiloal

Foto eelmisel juhiloal

Foto praegusel juhiloal

Foto praegusel juhiloal

Uskuge, mu ID-kaardil on nende kahega võrreldes täiesti kolmas isik ja ISIC-kaardilt vahib vastu eriti tigeda näoga sinipäine mina, aga ma ausõna ei viitsi kõiki dokumente pildistama kukkuda 😛 Erinevalt neist kahest fotost siin on just tolle idioodikaardiks tembeldatud plastmassitüki peal ilus pilt… Aga no ega ma oma juhiluba eriti tihti ei lehvita ka. Siiani pole mind isegi üldrahvalikel pasunapuhumisvõistlustel kinni peetud. Eks nad veel jõuavad kunagi…

Mul on tegelikult üks mure ka.

Kes pakuks 19.12.08 Rocky-peo jaoks Tartu linnas kohta?

Ei pea olema röögatult suur, piisaks ka sellest, kui kellelgi, kes osaleda tahab, oleks piisavalt suur elutuba, kuhu rahvas mahuks filmi vaatama. Urg ei ole tänavu paraku variant ja noortekeskused ei taha oma territooriumile mitte ühtki alkoholipudelit ja ma kahtlustan, et ka suitsetamiseks tuleks päris tükk maad kostüümis lipata (korterivariandi puhul oleks muidugi loogiline, et mittesuitsetajatest elanike korral käiks tossamine õues, aga võimalus külmetada oleks väiksem). Põhiline on, et oleks paik, kus pidu alustada. Jätkuks see niikuinii Zavoodis. Somebody? Anybody? Help!

Responses

  1. Ja selle blondiinipildiga pead siis nüüd kümme aastat politseionusid ehmatama ? 🙂
    Eelmine oli ikka soliidsem. Aga jah, need dokumendipildid on õudsed küll. Mul kah ID-kaardi jaoks lasti prillid ära võtta ja tänu sellele on mul silmad nagu hiinlasel seal 😛

  2. Kas Tiigi seltsimaja on lootusetult välja üüritud?
    igatahes õnnestus meil seal kunagi ühe etenduse raames publikule veini pakkuda, nii et alkopoliitika on neil mõistuse piires salliv (läbustada muidugi ei tohi).

    Pmst on mul elutuba ja Andresel projektor, aga suitsetada ma toas jah ei luba.
    Ja ma ei kujuta ette, kas see kvalifitseerub suureks toaks.
    Läbustada ei tahaks ma enda pool samuti lasta (õhukeselt õlitatud põrand, kuhu punase veini plekid jäävad igaveseks, õlle omad on siiamaani maha tulnud).

  3. Tiigi Seltsimaja tõenäoliselt ei ole välja üüritud, aga ei saa öelda, et meil enne üritust metsikult pappi käes oleks. 300 krooni tunnist ei ole just kõige mõnusam ette maksta, eriti kui organiseerida paar kostüümiauhinda, süüa (rohkem kui endale, st) ja mõningaid alkohoolseid jooke (neid siiski põhiliselt endale) ka… Tiigiga seoses on veel see nali ka, et seda oleks üüratult keeruline kuidagipidi sobilikult dekoreerida.

    Mis toa suurusesse puutub, siis no ma ei tea, vaevalt meil seekord oluliselt rohkem masse kohale tuleb kui eelmisel korral. Kui hästi pakkida, mahub rahvas kindlasti ka väiksesse ruumi ära. Iseasi, kas teie oleks selle variandiga nõus (loomulikult aitaksime sellisel juhul pärast tasakesi koriseda ehk koristada ka). Aga eks mõelge ja andke märku, mis tulemini jõudsite 🙂

  4. t6 kelder on paras horror. Seal saaks hullata nii rocky kui rambo. Ainult lapsevankrid peavad terveks jääma ja jalgrataste kumme ei tohi nüsida. Ja hea, kui keegi mõttetult mööda koridore röökima ei hakka.

  5. Irw, ainult juhul kui Sa kõik mumifitseerunud kassid enne ära korjad 😀

  6. viimase mumifitseerunud kassi müüsin ma ühele alkouimas soomlasele maha…
    Küll võib keldrist leida helkivaid vasekänkraid.

  7. Minu majutusvõimalustega võib selline asi juhtuda, et mulle pakutakse vist 19.12 väikest haltuurat teises linnas, mis tähendab, et ma ei saa väga varaõhtul kedagi võõrustada… kui just Andres ise varakult koju ei kabluta.

  8. Aga nüüd tuli välja, et haltuurakene langeb vist ära… nii et võimalused suurenesid jälle.

  9. Põhimõtteliselt on vist nii, et on Lille majaga kokku lepitud, et seal keldris toimub alkovaba pidu ja edasi minnakse Z.-i või kuhugi. Ma ausalt öeldes ka täpsemalt öelda ei tea, mul ei ole aega selle teemaga tegeleda ja ma ei ole kindel, mis ulatuses teised seda teevad.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

