Posted by: rojukene | oktoober 21, 2008

Apdeit

Tahtsin muuhulgas jagada ka seda, et kui pisike mu asendusarvuti on 😀

So small!

So small!

Jah, seesama kõige alumine must vidin ongi, suurusjärk on tal umbes nagu 3 keskmist läpakat üksteise otsas. Kõrval on 40-kilone Nokia CRT-molu, mis küll enam paraku ei tööta, aga oma parematel päevadel näitas ta pilti seevastu hästi suurelt 😀

* * *

Reedel oli Pööloy Gläänz. Ja Kurjam, aga minupoolest oleks võinud selle viimase ära jätta. No ju ma siis hakkan vanaks jääma või midagi, aga ma lähen üsna tigedaks, kui mingid purjus töllid leiavad, et ilgelt äge on kontserti kuulata nii, et tuleb isekeskis karelda ja üritada üksteist õlaga pikali virutada. Kahetsesin tõsiselt, et ei varustanud end õhtuks kõigi oma ogaliste ehetega… Selle asemel võtsin neid lihtsalt küünarnukkidega vastu. Järgmisel korral olen järelikult targem.

Igatahes oli Koll jälle kohal ning olles seekord oluliselt kainem kui eelmisel korral, oli ka etteaste ägedam 😀 Nimelt oli ta ühel hetkel lihtsalt lava peal ja tegi kõrihäälset tausta, mis väga hästi loo atmosfääriga kokku läks. PG tüübid tundsid ta igal juhul juba kohe alguses ära, irrrw 🙂 Fotokat mul kaasas ei olnud, aga illustreerimaks oma juttu panen siia ühe PG varasema laivi video, loo nimi on “Kuuigatsus”:

Pärast kontserti sai linna peal tiksutud ja suheldud ja muidu äge oldud. Paraku olen ma täiesti müstiliste juhtumite magnet ning seetõttu sain ma täiesti mittevabatahtlikult teada, mismoodi maitseb puhastusvahend nimega Mr. Muscle, kui seda pihustati mulle põhimõtteliselt lahtisesse suhu. Ma nagu ei saanudki lõpuni pihta, et mis värk… Hea, et prillid peas olid, silmad jäid terveks ja klaasid said ootamatult puhtaks. Detailidesse laskumata – olin seesuguse kohtlemise peale pehmelt öeldes üllatunud, ja mitte heas mõttes. Aga mis sest praegu lahata, ju kunagi tekib situatsioon ka selle müstika lahendamiseks.

* * *

Pühapäeval käisin oma B-kategooria lõppkoolitusel ära. Peab märkima, et päris äge oli, mulle küll meeldis. Õppeautode kummid olid siledad nagu beebi pepu (ma katsusin näpuga järele… kummid ikka, mitte väikelapse tagumiku) ja liberajale sadas pidevalt vihma kah peale, et veel eriliselt väike haardemoment oleks. Kahekesi olime autodes, instruktorid juhendasid meid eemalt läbi raadiosaatjate. Nüüd ma siis tean, mis tunne on istuda kõrvalistmel, kui auto on juba kaks täistiiru peale teinud, just nagu iluuisutaja 😀 Mu masinapartneril õnnestus selles osas nimelt päeva rekord püstitada. Kui mul raha üle oleks (naerukoht, ma tean), siis ma läheks sinna heameelega veel ja veel harjutama, sest ma ei saanud päris viimase ülesandega lõpuni hakkama (rattad blokki ajada, blokist vabastada ja siis kohe kurvi võttes pidurdada). Ma suutsin elegantselt õiges kohas seisma jääda küll, aga ainult juhul, kui ma rattaid blokki ei ajanud, mis kaotas aga harjutuse mõtte üsnagi ära, või nii nad igatahes rääkisid.

Säästlik sõit mulle siiski midagi uut ei õpetanud, peale selle, et linnas võib neljanda käigu asemel ka viiendaga sõita. Asja tõeline huumor seisneb muidugi selles, et üks instruktoreid oli mul ammune tuttav ning kunagi oli olukord vastupidine ehk siis mina juhendasin teda teatri vallas. Loomulikult olin ma osanud oma säästliku sõidu just temaga valida, kuigi tol hetkel polnud mul veel õrna aimugi, et tegu just selle inimesega on. Lahe iseenesest, kui välja arvata see periood, kui ma üritasin meeleheitlikult meelde tuletada, millega seoses ma teda tean. Mälu pole mul just kõige parem, noh… Kui juba ükskord meelde tuli, võis märkimisväärselt kergemalt hingata, kartmata eriliselt jubedaid fopaasid stiilis “Tere, sa oled maru tuttava näoga, kas me oleme kohtunud?” ning vastuseks saada “Jaa, me olime aastaid tagasi paar, kas sa siis tõesti ei mäleta???”  SEE oleks küll piinlik… xD Noh, ta nägu oli igatahes suht priceless, kui ma enne ökosõitu ta masina juurde astusin. Umbes nii, et “OMGWTFareYOUdoinghere???” 😀 Teine hea moment oli see, kui meie sõit läbi sai. Tegime auto juures suitsu ja rääkisime, mis vahepeal juhtunud on ja nii. Leidsime, et võiks kunagi vähe pikemalt trehvata kui see surts ametlikel asjaoludel ning vahetasime numbreid. Just siis astus järgmine “õpilane” ligi, kah tütarlaps, vaatas veidi kummastunud pilgul meie omavahelist suhtlust pealt ning mulle tundus, et ka tema silmist peegeldus kuulus kolmetäheline filosoofiline küsimus, mis algab W-ga ja lõppeb F-ga. Kust tema pidi teadma, et me esimest korda ei kohtunud 😀

Eks ma üritan siis nüüd võimalikult kähku ARK-i minna ja avalduse uute, PÄRIS lubade saamiseks sisse anda. Oleks võinud seda ka netis teha, aga vastaval variandil on üksainuke, kuid see-eest väga tugev puudujääk – pilti vahetada ei saa, ainult see ARK-i fotoboksis tehtud klõps on okei. Ma näen oma praegusel juhiloafotol aga välja nagu täiesti keegi teine, eriti kui ID-kaardi pildiga võrrelda, millel on omakorda mingisugust kolmandat isikut kujutatud… Ma ei tee endale üldse illusioone, see uus pilt tuleks täpselt sama jube, aga ehk vähemalt natuke rohkem igapäevase minu moodi kui variant Rojust peaaegu õlgadeni tumedate juustega. Jah, ma vahepeal üritasin neid isegi pikaks kasvatada, aga pidin pooleli jätma, sest kummargil vanni kohal pead pestes hakkas märgade juuste raskusest juba valus ning üks teatav militaarne isik käis mulle tollal peale nagu uni, et ma juuksed jälle lühikeseks lõikaks. Ma ei välista võimalust, et ühel päeval on mul jälle pikad juuksed, aga ma kahtlustan, et see hetk on tänasest veel üsna kaugel 😛

Responses

  1. Jah, alates sellest hetkest, mil sa hakkad vigisema, et pogotamine on nõme ja liiga agressiivne, OLEDKI saametlikult vana ja peaksid kontserdid kudumisega asendama 😀

  2. Mina käisin vist… poolteist aastat? tagasi sellel lõppkoolitusel, ja on kah päris lõbusad mälestused 😀 Aga selle lubade vahetamise ja piltide kohta nii palju, et mina just oleksin tahtnud sama pilti jätta, aga mul, näed, ei lubatud, sest onu arvas, et ma tahan nooremat pilti ainult selleks, et alaealisele õele klubipääsmeks lubasid laenata 😀 Päris huvitav mõte iseenesest. Ahjaa, ja sellist fraasi kuulsin ka: “Te, naised, olge üldse õnnelikud, et teil lube teha lubatakse, niiet pildi pärast ei tohiks te üldse suud lahti teha”

  3. Rents: ma arvan kah. Eriti kui pogotamine toimub aeglase ballaadi saatel… No ses mõttes, et Kurjami ajal tehke, mis tahate, tapke üksteist kas või ära, aga Pööloy Gläänz on siiski väheke intelligentsemale kuulajale kui ennast sisaliku ajutegevuse tasemele joonud tüübid. Järgmisel korral ma teen tõepoolest kõik endast oleneva, et need värdjad mu kontserdielamust ära ei rikuks. Või et nad selle käigus vähemalt ohtralt verd jookseksid 🙂 Oma viga, kui neile kohale ei jõua, et nad veidi vales kohas on.

    Kriisu: ARK-is töötavad eranditult ainult nõmedikud, mulle tundub. Mina ei ole seal veel kordagi kohanud normaalset suhtumist ükskõik millisesse klienti, olgu ta mees või naine. Umbes nii, et “kui autoga sõita tahad, siis pead meie mõnitused naeratades ära kuulama, ähhähhhähhää!”

  4. Ei mul oli ikka terve saaga selle lubade vahetusega. Läksin sinna, üks mees istus sildi “sõidukite registreerimine” all, teised olid lõunale läinud, nagu hiljem selgus. Muidugi ma siis viisakusest küsisin, kas ma ikka tohin tema poole pöörduda, kui mul ei ole vaja mitte sõidukit registreerida, vaid lube vahetada. Vastuseks sain irvitavalt nähvatud “näed sa siin muidu veel kedagi peale minu?” Istu õige sildi alla siis või ära mölise, kurat 😀

  5. dell optiplex pole ilmaasjata mu cooli hw listis. rääkimata sellest, et sellise saab praegu võileiva raha eest kätte

    see purjus tõllide jutt tekitab koledaid visioone mu pealuus. kuis oleks kuulata keelpillikvartetti ja mingid vanamehed toolidelt püsti kargaks ja hakkaks üksteist pikali tõukama ja kaasa jõurama?

  6. Thanks for spreading the mental images, d00d…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

