Posted by: rojukene | oktoober 17, 2008

Erakordselt Sitt Päev

Jah, on küll.

  1. Magasin sisse.
  2. Tööarvuti sisselülitamisel käis PLÕKS! ja korgid olid väljas. UPS töötab jätkuvalt, arvuti enam mitte. Õnneks on mul kodus üks teine PC veel, millel XP peal on, sai see ajutiseks lahenduseks kohaldatud. Mingil ajal saan ma varuarvuti ja mu praegune masin rändab Tallinnasse, kus siis vaadatakse, kas temast saab elulooma või mitte. Aga no for fuck’s sake, misMOODI selline asi juhtuda saab?
  3. Sõitsin mitu korda linna vahet, sest oli vaja. Viimasel tretil kodu poole märkasin, et mul läheb arstile jõudmisega maru kiireks, aga ma pidin veel korra kodus ära käima. Välisuksel oli mul kummaline vestlus mehega, kes nägi välja nagu ärakaranud hull ja uuris mu käest meie postkasti peale näidates, et ega mul selle võtit ei ole. Küsisin, et kas tema ongi see, kes meie ajalehti varastab. Tema pidas mind seepeale selgelt napakaks ja väitis, et “ma ju elan siin majas, see on mu poja postkast, korter kolm!” Ma ütlesin, et ei, korter kolm kohe kindlasti mitte. Mõtles natuke ja leidis, et vist oli ikka korter neli jah… aga ega mul siiski juhuslikult seda võtit ei ole? Müstilisi inimesi leidub.
  4. Käisin korra siis kodus, istusin uuesti autosse ja… see ei läinud enam käima. Tükk aega jebisin. Lõpuks siiski õnnestus.
  5. Arstile jäin hiljaks, aga sain oma asjad aetud. Ainult et autokooli jaoks maksis tervisetõend 200 krooni asemel 300, mis oli mu jaoks äämiselt ebameeldiv üllatus.
  6. Kell on kaks päeval ja mul pole olnud veel aega, et süüa ja kohvi juua.

Õhtul olen ma igatahes Trehvis (vt. eelmine postitus) ja sealt edasi ilmselt Zavoodis. Kui ma õhtul õue mängima ei saa, lähen ma totaalselt lolliks.

P.S. Never EVER again ei istu ma mingil arvutiteemalisel koolitusel kahe võhiku vahele. Ma saan aru, et vanem inimene, ei oska ja nii edasi, aga no KAMOOON! Kõigepealt pabistatakse tükk aega, et “issand, ma NII kardan, ma lähen parem kohe ära, ma ei julge üldse!!!” ja siis leitakse, et ei saa ju ometi näidata, et midagi ei tea. Ehk siis koolitaja käest ei küsiks midagi ka surmaähvardusel, aga minu kannatus ei ole nii pikk, et 4 tundi järjest kajana korrata koolitaja sõnu ja näpuga ekraanil näidata, kuhu vajutada tuleb. Ja samal ajal võetakse teemat edasi ning ma pean ise aru saama, kuidas suurel ekraanil näidatavani jõutud on. Ses mõttes, et inimestele, kes igapäevaselt arvutit ei kasuta, tuleks enne koolitust teha eelkoolitus, et nad teaksid vähemalt, mida tähendab “pane see ristist kinni”… Ma siinkohal üldsegi ei halvusta kedagi väheste oskuste tõttu, oh ei. Lihtsalt väga raske oli eile ennast tagasi hoida, et mitte valusalt nähvata.

Responses

  1. jah noh… ja see on ka keeruline, et: rulli see miinusest alla. st ära pane kinni vaid lükka korraks kokku.
    mina olen ka inimene, kes neid eelkoolitusi teeb, nii eraviisiliselt. kas tead kuidas on võimalik outlook ekspressi nimetada? kutlook. aga ma olen viisakas ja ei hakka karjuma. peaasi et funkab

  2. Nojah, eks ma olen ka mingil määral tugiisik äärmiselt erineva oskustasemega inimeste jaoks, nii et ma kujutasin üsna hästi seda teemat juba varemgi ette. Erinevus seisnes asjaolus, et kui ekstra küsitakse, on reeglina olemas ka soov midagi teada saada. Mis mind antud juhul vihastas, oli just see suhtumine, et pannakse näpud kõrva ja “LALLALLAAA” asemel kisatakse, et “ma üldse ei oskaaaaaaaa!!!” Et noh… kui natuke vähem hädaldada ja sellevõrra enam räägitavale tähelepanu pöörata, jääks kahe kõrva vahele lihtsalt veidi rohkem pidama.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

