Posted by: rojukene | oktoober 2, 2008

Elus veel, ärge mitte lootkegi minust nii kergesti lahti saada

Jõudsin juba eelmisel reedel ilusasti koju tagasi ja kooliski sai käidud. Ainult et jutt ja pildid tulevad siis, kui mul on Tapvalt Kiire asemel lihtsalt Ilgelt Kiire. Hea, et tolle puhkusenädalakesegi sai selles mõttes meeldivalt veeta, et suhtlesin eranditult toredate inimestega ja – mis seal pattu salata – tuli lausa mõte, et kui ma kunagi peaksin mingil põhjusel Eestist ära kolima, siis Iirimaa oleks the next best thing. Sellel on oma võlu, kui jõuad autoga mäe otsa ja vaatad ümberringi ning näed mitme kilomeetri raadiuses ainult turvast, kanarbikku ja lambaid. Järgmisel korral võtan puhkuseks kaks nädalat jutti ja siis võib juba kohalikke tippe vallutada ka jalgsi, seekord ei jäänud lihtsalt aega.

Aga üks mure on mul kah. Kui keegi oskab mulle vihje anda, kuskohas asub Tartus mõni töökoda, mis on auto kesklukustuse koha pealt pädev, aga raha palju ei taha, siis see isik võiks siin kommentaariumis vastava info üsna otse välja öelda. Mu autol on nimelt nüüd üks tagumine uks ainult seestpoolt avatav ja see muutub pikapeale ilmselt veidi häirivaks. Ta juksis natuke juba talvel, aga siis ma kirjutasin selle külmade ilmade arvele, pealegi läks ta täitsa iseenesest jälle normi tagasi. Noh, selgelt on nüüd vaja kirurgilist sekkumist. Minu väike nummi Rojumobiil on natukene haige 😦

P.S. Kas ma olen seetõttu kuidagi imelik, et ma tõin reisilt oma autole suveniiri? Tegu on klaasile kleebitava üsna kopsaka keldi ristiga, mis nägi lihtsalt nii kuratlikult kaunis välja, et ma ei suutnud seda poodi jätta. Mul on põimitud mustrite suhtes lihtsalt eriline armastus. Mu igapäevaselt kantavatest sõrmustest on suisa kolm on kaetud sedasorti rägastikega, neljas on koolisõrmus…

Responses

  1. ee… mina ei arva, et keldi rist imelik tuua on. ainuõige isegi.
    sest mul on ka keldi põimikute vastu nõrkus, sestap neid seljalgi paar.

    ja ikkagi – palume reisimuljeid.

    elukas ja vaska

  2. Ei noh, keldi rist on muidugi äge, ilma igasuguse kahtluseta. Küsimus oli püstitatud pigem sedapidi, et kui tavaliselt tuuakse suveniire sõpradele, siis mina tõin autole…

    Ja küll see muljetamine kah tuleb, võid Elukale öelda 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

