Posted by: rojukene | august 19, 2008

Kõhutantsust ja juustega eksperimenteerimisest

Blogimisega on viimasel ajal kehvasti läinud. Lausa nii kehvasti, et inimesed suisa emmessenni teel nõuavad, et millal ma ometi avaldan oma uue soengu saladuse 😀 Rääkimata paarist videost, mis ootasid JuuTjuubi ülespanekut juba häbiväärselt kaua. Noh, nüüd ma siis heastan oma laiskuse.

Kurikuulsa 8. augusti õhtul istusin ma Antoniuse õues ja vaatasin, kuidas inimesed tantsivad. Ürituse tulud läksid katoliiklaste palverännaku heaks, mina seda aga muidugi eelnevalt ei teadnud ja vajusin oma värviliste läätsedega kohale nagu õige Antikristus kunagi. Noh, päris risti ette ei löödud, aga ega palju puudu kah ei jäänud. Kava oli mu meelest liiga pikk, vahepeal hakkasime kõik järjest sagedamini kella vaatama. Rääkimata asjaolust, et pileti ostnute vahel loositi välja mõned väikesed auhinnad, aga võitjatest oli kell kümme õhtul kohal veel ainult üks, kes juhuslikult osutus fortuuna vanaemaks ja korraldustoimkonnas olijaks. Ülejäänud jäid oma nännist ilma, kui nad just lahkudes polnud taibanud küsida, kuidas auhinnad pärast kätte saab. Nunnu. Ma oleks nii tahtnud seda lehvikut võita… Niu.

Ilmselt peavad pooled teist mind nüüd südametuks koletiseks, aga no milleks võtta kaasa väikesi lapsi mitmetunnisele üritusele, kus isegi täiskasvanutel igav hakkab? Ei, ma ei olnud ainuke, kes sedamoodi tundis. Ja kui tõesti on suur tahtmine/vajadus neid kaasata, siis kas poleks võimalik vähemalt niimoodi teha, et nad lavale ei roniks? Esinejatel paistis vahepeal olema tükk tegemist, et mõnele mitte kogemata jalaga anda. Igatahes filmisin ma natuke kõhutantsijaid.

Kui üritus läbi sai, käisime väikse seltskonnaga Tavernas pitsat söömas. Oli küll hea 🙂 Ainult et keegi oleks võinud mind hoiatada, et kõvemad hinnad tähendavad ka jõhkramaid koguseid. Hirmsate ähvarduste saatel lükkasin Jyrkale osa oma saagist vägivaldselt kurku, aga lõpuks oli ikkagi jõhker “ma ei söö enam mitte kunagi”-tunne peal. Mõtlesime, et võiks Zavoodi edasi liigelda. Kuna Rita tahtis mu autot niikuinii panipaigana kasutada, tulime geniaalsele ideele sinna kulgeda motoriseeritud viisil. Ainult et meid oli kuus… Mispeale Rita leidis, et ta on alati tahtnud pagasnikus sõita 😀

Vaadake vaid, kui palju seal veel ruumi üle jäi 😀 Ja nüüd olen ma igatahes katseliselt tõestanud – absoluutselt mitte kedagi ei huvita, kui sõita läbi kesklinna nii, et pagasiruumist karjeid kostab. Munakivisillutisega teejupp olevat tore olnud 😛 Muljetest veel nii palju, et tagumine kõlar jäi talle täpselt pea kohale ja alguses, kui luuk kinni löödi, hakkas natuke hirm, sest pimedaks läks. Aga kui ma sõitma hakkasin, paistis tagatulede valgus ilusasti sisse ära, nii et igati äge olevat olnud 😀

Vot sellised lood olid siis.

Eelmise nädala kolmapäeval käisin Maarja juures ja usaldasin oma kaalika mitmeks tunniks tema kätte, kui tal olid peos mitmed erinevad teravad objektid. Ellu jäin, rahule kah 8) Rojukene esitleb: muutumismäng “Mulletist Kevadpeenraks!” Ja see mullet oli tõesti juba KO-HU-TAV. Ainus hea külg selle juures oli, et väikesed lapsed ja kurjad koerad hakkasid kartma, eks ole…

Ise ka imestan, kuidas peegel puruks ei läinud, kui ma sinna sisse kiikasin.

Aga pärast mõningast aktiivset tegutsemist nägin ma Maarja kõrval välja nii:

Oli tõesti väsitav, tema jaoks muidugi rohkem 🙂

Ja lõpptulemus – pärast veelkordset blondeerimist ja värvipurgiga mässamist – oli järgmine:

Yep, I know I look quite insane, that was the whole purpose of it all 🙂 Ja ma ei suutnud vastu panna, ma lihtsalt pean oma uue keeleneediga kah eputama. Selle eestikeelne nimetus kõlab otsetõlkes päris koomiliselt – uksekoputikang XD Ehk siis doorknocker barbell.

Raamatumeem ja Hocico-muljetest kirjutamine lükkuvad paraku millalgi lähitulevikku, praegu tahaks hirmsasti tuttu minna…

P.S. Kui igav on, võite katsetada e-maili teel suhte lõpetamise hõlbustajat 😀 Ma tegin täna kuivtrenni, päris ladusa teksti saab kokku. Väike näide:

Dear XXX,

I’m writing you this email because I think our relationship has run its course. Do you realize that you’re a total loser? You’ve changed too much since we met, and I don’t like it. I can’t believe how selfish you are. Relationships are supposed to be about sharing, jerk. Your arrogance seems to have no limits; it’s as if you think you’re actually somebody. I know you’ll probably tell everyone that you dumped me, because you’re a liar. But everyone knows that already, so they won’t believe you. You couldn’t even pass your exams without cheating; I should have known you’d cheat on me too, asshole. It might be hard for you to believe, but one thing I can tell you for sure: you really need to work on your skills in bed. I mean, you’re just plain bad at sex. Frankly, you just don’t care enough about me. Luckily I care enough about me to make up for it, by saying goodbye to you. Here’s some food for thought: you’re an asshole!

And as if that wasn’t enough, you have to criticize me all the time! Now it’s my turn to be the critic. I give you one thumb up: stick it up your ass! Another problem is that you’re irresponsible, and I just don’t want to put up with the consequences of your decisions anymore.

Even though our relationship is at its end, I hope we can still be friends. Give me back my keys, I don’t want you coming around here anymore. You may not have realized, but I saw you with her, you greasy-heeled anus-sniffer! It may be a typical line, but it’s true: we just aren’t meant for each other. I’m not sure whether we can see each other again in the future but, for now at least, I definitely need my own space. I think you get the idea: this relationship is over.

I hope maggots devour your testicles,
Roju

Eesti oludes eeldaks see muidugi enne adressaadini edastamist ka mõningast tõlketööd, aga see pole iseenesest ju kuigi keeruline, suures hädas saab ju ka sõbra appi kutsuda…

Responses

  1. Assa kui äge, raisk!

  2. “Sorry, but you’re not even worth keeping as a friend. It’s not you, it’s me. Really.”
    See on peaaegu sama võluv ajaraiskamise meetod kui jumalaga rääkimine. http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html

  3. Tead, see jumal ajab üsna üheülbalist juttu… Ma olen ikka aeg-ajalt proovinud, aga ta ei ole oma kombeid muutnud 🙂

  4. APPPPPPPI, ROJU, SA OLED SEGANE! xD

  5. Alles nüüd said aru? 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

