Posted by: rojukene | august 14, 2008

Ohtlikud mängud

Kõigepealt ma tahaks öelda, et teie, kes te sõidate jalgrattaga üle vöötraja, kui te näete autot tulemas, olete väärakad. Kui te teete seda pimedal ajal, siis te olete eriliselt väärakad. Kui te teete seda pimedal ajal, kui enne on just kõvasti vihma tulnud… ma ei tahaks oma blogisse selliseid sõnu kirja panna. Eile hilisõhtul sain nimelt oma pidureid testida, just selles kolmandas variandis. Sõitsin ilusti viiekümnega, vilksasin pilgu vasakule poole – puhas. Hakkasin paremat teeäärt silmitsema – kah puhas. Keerasin pilgu enda ette ja vasakus silmanurgas nägin tüüpi, kes rattas rahumeeli üle sebra. Lükkasin siis pedaali põhja ja niii änksa oli, kui pidurid blokki viskas. Õnneks võttis tüüp ise ka hoo maha ja jäis seisma, muidu oleks vist võinud natuke sitasti minna. Vähemalt ma tean nüüd, et pidurid töötavad ilusasti, aga üldiselt eelistan ma seesuguseid manöövreid mitte harrastada. Eks ma olin ise ka selles osas süüdi, et ma teeääri suurema hoolega ei jõllitanud, aga tegu oli neljarealise tänavaga ja kui tüüp oleks tulnud jalakäija kiirusel, oleks ma jõudnud ammu enne temaga kohtumist minema sõita. Kojameeste vahelt soolikate rookimine ei ole minu arusaam meeldivast õhtusest ajaviitest. Kuigi suur osa jalg(ratt)ureid peab autojuhte nõmedateks ülbikuteks, siis palun mõelge selle peale ka, et autojuht ei suuda igale poole korraga vaadata ja tema kiirus on paratamatult suurem kui teil, seega vaateväli on nii ehk naa ahtam. Ja teil võib sada korda vöötrajal eesõigus olla, aga kui autojuht teid näha ei jõua, siis ei ole lihtsalt midagi teha.

Aga muidu on mul nüüd uus ja ilus soeng, hurraa 8) Pildid tulevad siis, kui kõik lõpuni valmis ja kaunis on, praegu on veel natuke värvimistöid ees ootamas. Juukselõikusmasina ostsin kah täna endale 🙂 Ilmnes, et kapinurgas vedelenud tööriist on rohkem epileerija moodi ja nii masohhistlik ei ole isegi mina.

Ja tegelikult oli eilne hilisõhtu kah omamoodi huvitav. Miskipärast juhtub mul alati nii, et kui ma olen omas peas mingile teemale punkti pannud ja pilgu täiesti mujale suunanud, tuletab see ennast mulle uuesti meelde. No lihtsalt satub võrdlemisi risti tee peale. Ma olen seda meelt, et kui elu lükkab järjest ühesuguseid olukordi nina ette, siis järelikult pole õppetund veel kätte saadud. Ainult et ma ei suuda pihta saada, mida kuradit ma siis siiani valesti teinud olen? Enda arvates olen seni vastavad situatsioonid lahendanud parimal võimalikul viisil, omaenda mätta otsast vaadatuna muidugi. Perhaps it’s time to try something completely new next time...

Ja nüüd ma lähen oma õmblustöö juurde tagasi, kuigi mul on tekkinud tugevad kahtlused, et ma sellega õigeks ajaks ehk laupäevaks valmis jõuan. Hocico jaoks peab ju ilus olema 😀 Nojah, kellele seda und ikka vaja on, eks ole. Kui mu selg ainult nii jubedalt ei valutaks… Muidu on üsna okei, aga teatud nurga all olles taoks keegi nagu kiilu ristluude vahele. Not fun at all, eriti kuna see avaldus täna eriti magusalt autosse istumisel ning sealt tõusmisel. Loodetavasti läheb see siiski varsti üle, ma olen ennast igatpidi venitada ja väänata püüdnud. Ainult rippuda ei ole kuskil ja kui vaja on, ei ole parajasti ka ühtki meestuttavat läheduses, kes tunneks vältimatut tungi mind kaisutades üles tõsta. See töötab, ma tean.

Responses

  1. 1) enne vöötraja ületamist peab ületaja peatuma.
    2) kas jalgratturid üldse tohivad üle vöötraja sõita? olen kuulnud, et peaksid ratas käekõrval minema.

  2. No põhimõtteliselt on jah nii, et peab olema veendunud. et autojuht ületajat ka märgnaud on. Selle osa unustavad paljud ära. Ja liikluseeskiri näeb ette, et kuni inimene on jalgratta seljas, on ta sõidukijuht ja peab käituma vastavalt. Kui ta tahab üle vöötraja minna, siis ta PEAB seda tegema, ratas käekõrval.

  3. Kas peapildid on valmis juba?

  4. Aga nüüd? 😀

  5. Hea, et midagi ei juhtunud. Paar päeva tagasi pakkus mulle teravaid elamusi üks tolmuimeja(rolleri)juht, ehkki ise oleksin pidanud ka tähelepanelikum olema.

    Aga mis sa siis oma peaga tegid ka?

    Ahjaa, ja mida peab tegema, et elioni klienditeeninduses teenindatud saada? Mul on juba üsna kopp ees ja Veerikul ei ole juba kolmandat päeva internetti 😦

  6. Ma oleksin ükspäev peaaegu otsa sõitnud eidele, kes jalgrattaga täiesti pimedas kurvis suvalt üle tee sõitis – mis oleks mul suht savi, aga tal oli laps ka tooli peal! No kurat, vähemalt lapsega võiks ju normaalselt liigelda.

    Aga piltidest nii palju, et ma vaatasin neid teist korda ja jälle ehmatasin esimese hooga, et “oh, rojuke on alasti”, enne kui õlapaelu nägin. Juba lootsin 😀

  7. Mõnikord on tahtmine ratturist mööda sõita, siis kinni pidada, välja astuda ja talle tanksaabast maitsta anda. Ses mõttes, et kui muidu mõistust peas ei ole, siis äkki sellest keelest saab aru… Vähemalt kannab järgmisel korral kiivrit.

    Ja TÜNG, ei olnud tõesti paljas 😀 Ja ma loodan, et ma veel niipea sinnamaale ei jõua, et purjuspäi blogiks ja mingid nude pictures seetõttu üles satuks 😀


Räägi mulle midagi...

Kategooriad

