Posted by: rojukene | august 6, 2008

I’m not an artist, I’m a f*cking work of art

Nagu hoolikamad lugejad juba teavad, tellisin ma endale väljamaalt värvilised läätsed ja plaanisin nendega reedel linna peale minna. Läksin kah. Ja nägin välja nii:

Võiks arvata, et seesugune välimus peletab inimesi eemale… aga ei, vastupidi. Või noh, Rita leidis, et mulle olevat ikka päris creepy otsa vaadata, eriti hämaras 🙂 Kulgesime siis pärast väikest longerot rahulikult omaette Pirogovilt Zavoodi poole, kui vastu tuli mingi väiksem kamp vene keeles karjuvaid tegelasi, paar tibi ja noormeest. Üks neist vehkis väikse sinise taskulambiga ja kisas meile, et “DOKUMENTÕ, JEESTI POOLITSEJ!” Ma ütlesin talle rahulikult, et vaadaku mulle enne silma, kui minuga lõugama hakkab. Tüüp oli üsna härga täis ja lükkas mulle lambikese nina alla. Ja siis nad karjusid koleda häälega ning neil hakkas ootamatult üsna kiire 🙂 Meie seevastu pidime endid puruks naerma.

Aga kui me Zavvi jõudsime, muutus olukord veidi teistsuguseks. Ma tunnistan täitsa ausalt üles, et ma olen edev inimene ja naudin seda, kui inimestel lõug varvastele kukub, olgu siis tegu tuttavate või võõrastega. Rita oli pidur ja läks varakult koju ja jäi kogu huumorist ilma, mis pärastpoole toimuma sai, aga noh, ega’s iga päev ei saagi ju pidupäev olla.

Igatahes nägin ma päääris palju tuttavaid, muuhulgas ka üht oma eksi aastate tagant, nimelt Jyrka vanemat venda. Me polnud kohtunud vähemalt kuus aastat ja ta ei ole just tüüpiline Zavoodiklient, nii et üllatus oli mõlemapoolne – ma poleks elu sees arvanud, et ma temaga seal kokku põrkan ja tema oli rabatud, et ma päriselt ka olemas olen 😀 Ta keeldus uskumast, et ma olen praegu 23, sest tal tekkis õigustatud küsimus “kui noor sa veel SIIS olid???” XD Järgmisel päeval ma arvutasin natuke ja jõudsin järeldusele, et ju ma 16 juba ikka olin, kui mitte lausa 17, nii et kõik oli täiesti legaalne 🙂

Igatahes tundub projekt “Roju on jälle 16” aina paremini töötavat, vahepeal sisse harjutatud väikekodanlikud “isssand, nii ju ei sobi”-tüüpi mõtted tulevad pähe järjest harvem ning mul on selle üle hea meel. No ja mis siis, et ma satun aeg-ajalt piinlikesse olukordadesse? Mul on räigelt lõbus ja see kaalub negatiivse poole üles. Igatahes, reede õhtul lasti Zavoodis Queeni suurimaid hitte, mis tähendas loomulikult seda, et tuli end hingetuks tantsida ning selle vahele ohtralt džinnist ja toonikust segatud rüübet tarbida.

Tegelikult ma ei taha kombinatsiooni gin&tonic nüüd mõni aeg eemalt kah näha, sest reedel saabus täielik küllastumus… Käisin vahepeal väljas suitsul ning tagasi tulles avastasime Jyrkaga meie lauast mingisuguse purjus keskealise. Ütlesin talle võrdlemisi ebasõbralikul toonil, et laud on kinni. Tema küünitas seepeale akna juurde ning lajatas lauale liitrise Gordon’s gin‘i, viitas hunnikule toonikule ja küsis, kui kaua see laud veel kinni on. Mul hakkas hetkeks halb, sest ma aimasin, mis siit tulema saab. Ma ei eksinud. Ta tahtis meiega istuda ja selle kõik ära juua. Õnneks tuli Dark vahepeal Krooksust tagasi (sest minu seltskond olla huvitavam olnud, ehhee) ja meile appi, muidu oleks ülesanne ikka päris keeruliseks osutunud. Ma ausalt öeldes ei taha mõelda, kui palju maksab liitri džinni (pluss vastav kogus toonikut) baarist ostmine, aga no ju tal oli siis helde meeleolu ja akuutne seltskonnapuudus.

Kui Zavood kinni pandi, vaatasime ringi ega täheldanud meie võõrustajat kuskil. Mis seal ikka, Dark leidis, et tuleb tegutsema hakata ja kallas poolikud koksid pudelisse tagasi ning viimasest toonikupudelist kah veel natuke ning seejärel võtsime jalge alla tee Emajõe äärde. Jooki ju oli veel! Kiikusime seal pingi peal natuke, rääkisime elust ja asjadest ja rüüpasime aga. Millalgi tuli mõte vetsu minna ning liikusime Poolde Kuute. Seal ees pidas mind kinni mingisugune noormees, kes tegi mulle komplimendi kenade läätsede kohta. 10 seconds later we were kissing. Ma suutsin muidugi sekund pärast temast ära pöördumist tema välimuse osas ära unustada kõik peale asjaolu, et tal olid pikad tumedad juuksed ja nahktagi. Ja siis ma veel imestan, et täiesti võõrad inimesed mulle tere ütlevad, eks… 😀 Suudlemine oli üldse tol õhtul popp teema, enne seda tüüpi oli vastavat tegevust õhtu jooksul juhtunud veel vähemalt seitsme inimesega (võimalik, et ka rohkem) ja valim oli üsna kirju – soo, vanuse, seksuaalsete eelistuste ja tutvuse pikkuse alusel igatahes diskrimineerimist ei toimunud. Ja muide, Poole Kuue peldikuustele on riivid ette tekkinud! Us-ku-ma-tu!

No ja siis me läksime ning jätkasime poolelijäänud tegevust Kaubamaja kõrval pargis. Haiged inimesed, ma tean. Aga tore oli 🙂 Ja Dark vihjas mulle, et tal on kodune fotostuudio ning et ma olen igati teretulnud seda kasutama, kui mul peaks selleks tahtmine tulema… Ma arvan, et ma tuletan seda talle ühel heal päeval veel meelde.

Pealkiri, muide, pärineb Mansoni loost “(s)AINT”, ma leidsin YT-st ka video ärakeelatud variandi:

P.S. Täna võib tähistada ajaloolist sündmust – Roju on aasta otsa vallaline olnud 😀 Ma ausalt öeldes isegi ei mäleta, kas sellist nalja on varem juhtunud. Vanasti olid standardid muidugi vähe teised ja mis veel mõni aasta tagasi oli täitsa okei, on nüüdseks juba ‘oh HELL no!’ (ja kohati ka vastupidi, hmm…) Ja noh, see peaks ikka üks äärmiselt eriline inimene olema, kes suudaks mind praegu veenda asjaolus, et enda temaga sidumine on actually ägedam kui see, mismoodi ma ise praegu oma elu huvitavaks teen 🙂

Responses

  1. Pööraselt kohutav.
    Kohutavalt cool.

    Foto, mõtlen.

    Aasta-otsa-vallaline on iga kell cool, ühtlasi.

  2. Välimus on väga cool :))))). Ma ka vist kiljuks kui taskulamp midagi niisugust pimedusest välja rebiks :P.

    Aga kuidas nendest läbi nägemisega on muidu? S.t. ma olen kuulnud, et näiteks kui näitlejatel on mõnikord vaja kanda selliseid eriti eksootilisi läätsesid (näiteks sellel Romijn-Misiganes X-meestes neid kollaseid silmi või samas filmis Halle Berryl neid piimjasvalgeid), siis üks neist oleks korra peaaegu nägemiskahjustuse saanud, kuna need läätsed tal liiga kauaks silma jäid. Ja et noh, neist läbi nägemisega olevat ka probleeme olnud.

    Kuidas sinu omad selles mõttes on?

  3. Maia: aitäh! 😀 Ma olin efektiga ise ka äärmiselt rahul 🙂

    Trulla: nägemiskahjustus? Oled kindel, et tegu polnud ülepingutatud infoga? Põhimõtteliselt on läätsebisnes midagi, milles ma väga kohutavalt kodus ei ole, aga päris loll kah mitte. Ma tean, et neid tehakse erinevatest materjalidest ja et neil on erinev veesisaldus (suurusest ja kumerusest rääkimata). Veesisaldusest sõltub see, kui kaua läätse võib korraga silmas hoida. Ilmselt oli probleem tavalises ülekandmises, mis võib esineda ka värvitute läätsedega. Siis võib küll silmapõletik tekkida, kui silm ei saa piisavalt õhku ja niiskust. Mis minu värvilistesse läätsedesse puutub, siis kuigi ma pole neid veel väga palju kandnud, ütleks ma, et tunne ei ole väga teistsugune. Ainult sellevõrra, et pimedas nendega autot juhtida ei julgeks – hämaras pupillid suurenevad, samas kui läätse värvimata ava jääb sama suureks kui enne ning vaatevälja ümber tekib värviline kuma. Üsna omapärane kogemus 😀 Üleni valged läätsed on ka lahedad, aga nendest ei näegi läbi, kui pupilli jaoks avaust pole.

  4. Nojah, ega mina ei tea läätsedest üldse eriti midagi, sellepärast uudishimust küsisin :)).

    Aga see minu mainitud läätselugu pärines IMDBst (kuigi noh, seda Triviat seal koostavad ju ka ainult reakodanikud, niipalju kui mina aru saan, nõnda et 100% tõe pähe seda seal kõike kas saabki võtta alati…)

    Eniveis, kõlas see sedasi: “Most of the eye effects were done by using special contact lenses that the actors found very uncomfortable to wear. Rebecca Romijn-Stamos (Mystique) could only wear her lenses for an hour at a time and had only 10% vision. Halle Berry (Storm) was supposed to wear opaque white lenses for the scenes where she uses her weather-control powers. However, she found the lenses unbearable, so her eye effects had to be done entirely through CGI.”

    LINK: http://www.imdb.com/title/tt0120903/trivia

  5. Ja sealtsamast:
    “Tyler Mane kept the large black contact lenses in for too long one day and was blinded for a day and had to wear bandages.”

  6. Nojaa, aga nende puhul oli tegu ka ülesilmaläätsedega (st katavad ka silmavalge ära), mis on hoopis teine asi. Nendega mul kogemus puudub, aga arvata võib, et lubatav kandmisaeg on oluliselt väiksem, kuna suurem pind on kaetud, järelikult õhu- ja veepuudus on teravam.

  7. Tänud, mu teadmised läätsendusest said kõvasti avardust. (Mul endal ega kellelgi perekonnast ei ole läätsesid kunagi olnud ja ega ma siis ei tea ju, kuidas ja mis.) Need näitlejate omad, pildi järgi vaadates, tõesti ülesilmaläätsed olid.

  8. Imelik, et Sa lisaks joogile veel hulganisti rahakotte, mobiile, kellasid ning muid andameid ei saanud.

  9. No ma kannan neid läätsi kindlasti veel, eks mul ole siis aega nõudliku näo tegemist harjutada 🙂

    Üks sõber märkis muidugi, et ma ei nägevatki nendega tavapärasest kuigi erinev välja…

  10. hm, kodune fotostuudio kõlab väga kenasti ja ahvatlevalt.

  11. Kohati meenutab see blogi “Kuidas elad, Anni?”.
    Et siis…kui Sul lapsed oleksid ja seda loeksid…Omamoodi naljakas.

  12. Funny you should mention that. Hiljaaegu sain kinnitust kahtlustele, et mu vanemad seda blogi loevad…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

