Posted by: rojukene | juuli 24, 2008

Puhkuse lõpp paistabki juba, appi!

Kõigepealt see kõikse tähtsam teadaanne: Folgile, anyone? Minu autos on hetkeseisuga 2 kohta vaba, stardin Tartust neljapäeval 14.00 või umbes sealkandis. Nii hilja seletan seetõttu, et kaks inimest hüppasid ootamatult alt ära ja ma sain sellest alles üsna hilisõhtul teada. Kui tahad tulla, siis helista mulle hommikul või kommenteeri/saada kiri (aadress üleval paremas nurgas) oma telefoninumbriga enne kella 12.00, et ma jõuaks asjast teadlikuks saada. Teine võimalus oleks sõita kas reede õhtul või laupäeva hommikul, kuigi mitte minu autos. Kah 2 kohta vaba, oma soovist anna võimalikult kiiresti teada aadressil mm.mm.005@mail.ee ja noh, kes ees, see mees (see on seesütlev kääne sõnast “mesi”, et mitte olla sooliselt diskrimineeriv).

Tänan tähelepanu eest, Viljandis näeme.

* * *

Muidu on tegevust ikka jagunud. Antibiootikumikuur sai läbi, mandliopi osas veel kiiret ei ole… Vahepeal olen päris palju Zavoodis tolgendanud, aga midagi meeletult põnevat seal toimunud pole. Just had some good time with my friends, isegi kui mina olin kaine ja nemad mitte 😀 Ja Doorsi järgi ennast hingetuks tantsida on ka lahe.

Hansapäevadest veel niipalju, et käisin Saltatriculi esinemist vaatamas. Pilte pole veel netti lükanud (aga ma ausõna teen seda millalgi, kuigi ilmselt mitte enne kui Folk läbi on), küll aga sai seda jalakeerutamist natuke filmitud.

Hansapäevadega läks võrdlemisi hästi kokku ka üks kampsun, mille ma puhtast igavusest Goodkindi raamatuid kuulates valmis kudusin. Omaette nunnu mu meelest 🙂

Jaa, mina olengi süütu ja häbelik tütarlaps 🙂

* * *

Täna, st kolmapäeval (ei huvita, et kuupäev on juba jälle järgmise päeva oma) käisin emaga vaarikapõllul orjamas. Näen välja peaaegu nagu neegeremo. Ehk siis turja pealt olen ma enda kohta täiesti ebaloomulikult tumedat tooni ja käed on igatpidi ära kraabitud. Ja vaarikaid nähes hakkab alahuul võdisema ning suust väljub tasane vigin “eiiiitaahaaaaaa…” Järeldus: aiasaaduste korjamine ei ole mulle ikka veel meeldima hakanud. Eriti kuna kogutud saagist jõudis meie koju ainult pool, ülejäänu jäi põlluomaniku emale tänutäheks tasuta saadud marjade eest. Aus kaup põhimõtteliselt.

* * *

Ja kurat, ma tahan juba Tartust ära saada. Mitte, et siin halb oleks, aga vahepeal on keskkonnavahetus – olgugi et vaid paaripäevane – lausa imelise mõjuga.

Responses

  1. kampsun on täitsa nunnu 😀
    ja mis vaarikatesse puutub: Sa minu juurde ei tahaks neid korjama tulla? Ma pean homme need ette võtma, muidu pudenevad maha. 😛

  2. EIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!! 😀

    Õnneks olen ma kuni pühapäevani Viljandisse täiesti kinni planeeritud, nii et pead ise hakkama saama 😛 Aga kes teab, äkki ma kunagi tulen Su juurde hoopis teed jooma. Lihtsalt selline uitmõte 🙂

  3. seesütlev. sisseütlev meesse, mette, mesisse aga kohe kindlasti mitte mees. haaa ma norin SINU keelekasutuse üle.

  4. Parandasin ära 😛

  5. See ongi see imenunnu kampsik mida vaadates ma mõtlen, et peaks ka käsitööliseks hakkama. No tahan ka noh.

    Me jõuame folgile Mariks, st. reedel kella viieks ja pärast Oorti põrutame tagasi. Vahepeal võid, kui tahad, Allanit ja Jossut lõbustada – ma lõbutsen üksi 😛

  6. VÄGA nunnu kampsun

    aga mind hämmastab hoopis see, kuidas sinusugune vastik mõrd (et mitte öelda roju) IGA pildi peal nii süütu ja tütarlapselik välja võib näha 🙂

  7. folgil nääääme siis 😉
    ja kampsun on teh numps!

  8. Liis: ma number 10 varrastega kudusin, maru kiirelt sai valmis 😀

    Rents: ma vastaks Sulle reaga Nine Inch Nailsi loost “Starfuckers” – ‘I play a game, it’s called insincerity’…

    Marie: aaaaaaga me ju ei näinudki 😦 Mitte, et me Tartu peal näha ei võiks, eksjuonju… 🙂

  9. Hi,

    Thanks for dropping by my blog and your kind comment 🙂 Although I am sorry, I did not understand a single word on your blog 😦

  10. Oh, don’t feel bad – only a bit over one million people can speak the Estonian language, which is my mother tongue 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

