Posted by: rojukene | juuli 15, 2008

Teisipäev lömastab su,

ta on raskem kui rekka… Ans. Andur laulab niimoodi ja mul on tunne, et neil on õigus. Täna ei ole lihtsalt minu päev, abso-LUU-uut-selt.

Hommikul tahtsin perearstile helistada, et antibiootikumiretsepti saada oma õnnetute mandlite tarvis. Selgus, et neil on arvutid rivist väljas ja et helistagu ma poole tunni pärast uuesti. No helistasin siis. Ja sain aja alles poole viieks õhtul 😦 Samas hea seegi, et vähemalt samal päeval, eks ole. Üritasin siis vahepeal endale hommikusööki teha ning muuhulgas muna praadida. Lõin koore vastu panniäärt puruks ja… viiendik muna jõudis tõepoolest pannile. Ülejäänu voolas mööda pliidiesist põrandale maha. Täitsa raisku läks 😦

Mõtlesin siis vahepeal, et läheks ja käiks Toomemäel valvearsti juures ära, sest mul on… ee… teatavad plaanivälised probleemid, mis vajaksid lahendamist. Ukse taga oli viis inimest ja ma küsisin registratuuritädi käest, kas lähema kahe tunni jooksul on lootust arstile saada, sest sealt edasi on mul juba vaja jupp maad eemal teise arsti juures olla. Tädi oli aga täiesti clueless ega osanud mulle öelda muud kui et “ma ei tea, kui kaua kellegi peale läheb” ja et tulgu ma homme tagasi. Aitäh, äkki ma olen homseks juba surnud, ah? Pffffffffffft.

Läksin siis Eagle Visionisse, et küsida, kas mulle suurema raadiusega läätsed sobiksid. Sealne silmaarst ütles ainult, et peab proovima, muidu ei saa kommenteerida. Kuna tal oli teine klient parajasti käsil, ei olnud tal eriti aega minuga tegeleda ning mul ei jää muud üle kui sinna mõni teine päev tagasi minna. Täna olid mul niikuinii ühed läätsed juba silmas, prillidega on selliseid asju oluliselt mõistlikum ajada enivei…

Oeh. Ma siis nüüd lähen oma antibiootikumiretsepti saama. Tuleb võrdlemisi kaine puhkus, aga võib-olla see ei olegi nii halb idee.

Responses

  1. eieiei!
    mis, kainus folgi ajal?!?
    ei kõlba kuhugi!

  2. aga võid Toomemäe asemel Vaksali tänaval käia, saab kiiremini löögile äkki ja on tasuta.

  3. Ma eile sain korda juba 🙂

  4. Mulle jääb mulje, et kui tegu ei ole eesti haigekassa vandenõuga kodanike vastu (kellele seda eesti rahvast ikka vaja on, eksole) siis toimub praegu mingi suuremamastaabiline väljastpoolt tulev hiiliv genotsiid, mille tarbeks välisvaenlane virbitab ära kõik telefonide ja registratuurilettide taga istuvad ametnikud ja need, keda ei anna ebakompetentideks muuta, kõrvaldab mingil muul moel. Vaadake ette!

  5. Ma kahtlustan sellist asja juba ammu. Sellega ma hakkan juba leppima, et eriarstile on järjekord kuu aega (nahakliinikus ongi selline point, et kui oled nende esmakordne patsient, siis PÕHIMÕTTELISELT enne nelja nädalat aega ei saa, midakeppi?), aga kui mõnikord on erandjuhtumil kiiret abi vaja, siis varu endale hea tervis ja kõvasti aega, et oodata. Vähemalt pole meil olukord veel sama hull kui Ameerikas, seal võid vaesena tõepoolest ooteruumis verest tühjaks joosta ja kedagi ei huvita.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

