Posted by: rojukene | juuli 14, 2008

See karussell keerleb liiga kiiresti

Peab märkima, et puhkus algas ja tegi seda pauguga. Reedel toimus klassikokkutulek, aga ei saa öelda, et meid oleks just liiga palju koos olnud. Alustasime Püssikas, kuid sealne teenindus oli lihtsalt kohutav ning peagi leidsime, et palju mõistlikum on SuperAlkost väiksed joogid võtta ja hoopis Pirogovi maha istuda. Kuna ma enamikku neist tšikkidest niikuinii aeg-ajalt näen, otsustasin olla hoopis igavene reetur ja kobisin hoopis  Pirogovi teise otsa, kus tolknesid igasugused karvased. Mõnda polnud igiammu kohanud ning  südame alt tegi ikka soojaks küll, kui inimese silmist minu nägemise peale ehe rõõm vastu peegeldus 🙂

Killurebimine ja õllejoomine käis täie hooga, tunne oli peaaegu nagu Vanadel Headel Aegadel. Rahvast oli päris palju ja ei saa öelda, et oleks igav olnud. Meie kamba lähistel istusid mingisugused emod ja üks neist nägi päris kobe välja, vähemalt oli ta enda välimuse heaks päris kõvasti vaeva näinud. Ma tegin muidugi selle vea, et ma märkisin Kollile, et “oi näe, üks neist näeb täitsa pandav välja; kahju ainult, et ta on raudselt maru noor…” Koll on meil aga teadupärast hea inimene ja hoolitseb oma sõprade eest; nii ta siis karjuski selle emokuti kohale, näitas näpuga minu peale ja ütles sõbraliku naeratuse saatel ilma mingisuguse keerutamiseta: “Näe, see tädi siin tahab sind n****da!”

No need to point out the fact that I felt totally mortified.

Ja noh, eemalt nägi ta tegelikult veidi parem välja 😛 Aga ma ei saanud isegi selle vabanduse taha pugeda, et “liiga noor”, sest selgus, et noormees on juba kasiinoealine ja puha… Noh, igatahes jäi meil temaga lõpuks siiski kaup katki, sest ma järsku ei olnud enam oma soovides just liiga kindel. Ta hõljus meie lähistel veel mõnda aega ja küsis lõpuks, et mis ma arvan, kas ta saab väga peksa, kui ta käib mööda Pirogovi ringi ja neidude käest musi küsib, alustades minust… Selle peale kostis minu ja Kolli poolt üsna üksmeelne naerumöire 😀 Selgus aga, et tal on meistritelt veel palju õppida, sest tema tahtis tõepoolest ainult täiesti siivsat musi.

Noh, tähelepanupuuduse üle ei saanud ma siiski kurta, blond pea ja punamust kleit moodustavad võrdlemisi hästimärgatava kombinatsiooni. Õhtu edenedes leidis mu üles nimelt üks teatav kodanik, keda ma viimati kohtasin siis, kui ta oli mõnevõrra omas reaalsuses, verine ja vehkis hoogsalt mõõgaga. Tema oli vanem ja kogenum ega lasknud end nii lihtsalt minema peletada. Ja noh, tõe huvides peab siiski ära märkima, et tegu polnud just koleda meesterahvaga. Kuigi iga naine tahab aeg-ajalt kuulda, KUI ilus ta on ja nii edasi, läheb Rich&Amy mängimine lõpuks veidi… ee… tüütuks. No ausõna, mul oli vahepeal tunne, et mul ongi neli jalga ja neli kätt, härra oli mu külge kleebitud kindlamini kui superliim seda teha oleks suutnud. Lõpuks õnnestus mul talle selgeks teha, et mul on klassikokkutulek ja ma pean siiski ära minema. Peaaegu murdsin ta südame, aga suutsin minema saada 🙂 Haarasin seltskonnast järgmise sümpaatse tüübi endaga kaasa ja suundusime Zavoodi poole, põigates tee peal läbi ka Tudengite välikohvikust, kus mu klassikaaslased istusid. Nad lubasid varsti järgi tulla, seega lasime meie parem joonelt Zavvi poole. Seal oli sees aga maru umbne (kui õhtu otsa seal passida, pole nagu väga vigagi, aga pärast pikemat aega värskes õhus viibimist on kogemus üsna kole) ja vabu kohti polnud kah just jalaga segada, nii ma siis jätsin A. üksinda sinna ja suundusin kesklinna poole tagasi. Kohtasin teel Reenat ja Kala, kes mulle vihjasid, et Exploitedi härrad tulevat varsti UG-sse aftekale. Ma olin tükk aega kaalunud, kas minna kontserdile või saada endiste klassikaaslastega kokku, aga lõpuks sai ihnus minust võitu. Panin info igatahes kõrva taha ja liiklesin edasi Tudengite välikohviku suunas. Seal selgus aga, et ülejäänud seltskond oli end just Zavvi poole asutamas ning ma otsustasin nad lõplikult hüljata. Lasin oma veini lahti korkida ja suundusin tagasi Pirole.

Oeh, ma ei jõua kõigest nii detailselt kirjutada. Igatahes ahistati mind sama hoolsalt edasi, üks teatav wannabe-Edlund lasi endale teise kulmuneedi juurde panna (jah, öösel ja õues ja ilma desinfitseerimisvahenditeta) ja millalgi UG-s vetsus käies sattusin ise ka Exploitedi tüüpidega õige natukeseks juttu rääkima, olgugi et kontserdile ei jõudnud. Päris muhedad kujud, pole midagi öelda 🙂

Hommikupoole tegi üks (mulle tundmatu) noor ja väga purjus tüüp oma sõpradele draamat, mille põhjus mulle päris lõpuni kohale ei jõudnud, aga sellel oli midagi pistmist mingisuguse narkaritekambaga. Umbes nii, et ta parem laseb ennast surnuks peksta kui Pirogovilt ära läheb. Oh well. Natuke neli läbi jõudis mulle kohale, et ma olen tegelikult juba väga väsinud ja pean koju minema. Tee peale jäänud Raekoja platsis olid ka mingisugused noored punkarid, kes olid üle ootuste normaalses, st täiesti kontaktses seisundis ja osutusid päris meeldivateks inimesteks. Kuidagi suutsin ka oma kallistavast kaaslasest lahti saada ja läksingi takso peale.

Kui ma olin koju jõudnud, tekkis mul (hilinemisega, aga siiski!) väike mure Kolli pärast, kellel polnud ööseks kuhugi minna. Ta pidi küll paari tunni pärast rongile laekuma, kuid ma ei olnud ühtäkki enam üldsegi nii kindel, et ta sinna ka jõuab. Helistasin ja kamandasin ta takso peale, et tulgu minu juurde ja ärgu ta mitte mõelgugi jõe äärde magama minna, soe tagi või mitte. Selgus, et ta oli nende punkidega nii hästi läbi saama hakanud, et nood tõid ta täiesti vabatahtlikult taksoga ära 🙂 Ma võin nüüd omast kogemusest kinnitada, et on päris jabur istuda varahommikul kodutrepil, vaadata päikesetõusust leegitsevat taevast ja ümiseda Tiamati laulja peaaegu-teisikuga duetti teemal “Brighter Than The Sun” 😀

Noh, selle rongi peale ta paraku siiski ei jõudnud, sest et kuigi ma olin jõhker optimist ja panin kella helisema (jättes meile umbes kolmveerand tunni jagu und) ja isegi KUULSIN seda röökimist, oli mul endal tol hetkel veel liiga kole, et üldse mõelda mingisuguse liigutamise peale. See-eest hakkasin ma umbes pärastlõunast peale tema isiklikuks südametunnistuseks ja suutsin härra lõppkokkuvõttes siiski õhtul eelviimase bussi peale sokutada. Päris hea tulemus mu meelest 🙂

Sealt edasi käisin korraks kodus riideid vahetamas ja tuiskasin Krooksu edasi, kus mind sünnipäevalapsele lihtsalt ära kingiti. Ei noh, tütarlaps oli ju igati ontlik ja kena, miks ka mitte 😉 Kuna ma olin eelmisel õhtul pääääris palju raha magama pannud, tuli mul ootamatu isu olla korralik ja kaine. Ainult et mulle tundus miskipärast isegi viinamarjamahla juues, et ma hakkan purju jääma – midakeppi noh? Hiljem proovisin Zavvis ka alkoholivaba õlle ära. Noh, raha kokkuhoiu mõttes oli tegu väga kavala lükkega, sest see klaas ei olnud mul veel tühi ka kaks tundi pärast selle omandamist… Oli ikka jube küll, jah. “Nagu soovesi,” märkis Rita ning mul ei jäänud muud üle kui nõustuda.

Täna sain siis lõpuks aru kah, milles jama oli. Ma peaks nimelt ilmselt muuhulgas ka mandlioperatsiooni ette võtma, sest et mul on krooniline angiin, mis kulgeb ilma palavikuta :/ Suxx0rz. Noh, igatahes suutsin natuke edendada projekti “Roju õmbleb”, kuigi peab märkima, et lukku ei oska ma ikka veel ilusasti külge keevitada. Harjutamine teeb teadupärast harjutajaks…

Aga nüüd on kell jälle kolm öösel (milline üllatus!) ja ma peaksin tuttu minema. Ah jaa, üks pilt ka veel, mille ma eelmisel korral unustasin:

Tulnukad teevad tomatite peal katseid ja opereerivad neid või?

Responses

  1. […] huvitava diskussiooniteemaga kiriku pühadusest ning…kolmandat hetkel üsna raske valida. Rojukene suutis mind oma kirjeldusega vähemalt muigama […]

  2. Ma olen selliseid varem ka näinud!!!!

    Mõtlesin selle üle pisut….Juhul kui mul esineb mingeid mälulünkadega haigushooge, võin selle operatsiooni erinevates kaubanduskeskustes läbiviijaks olla üsna tõenäoliselt ka mina, vana tomativihkaja.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

