Posted by: rojukene | juuni 18, 2008

Viiekas

Kroku ja Jaanika (ja tegelikult vähemalt üks tšikk veel) tahtsid teada, kuidas mina neile küsimustele vastaksin.

Reeglid: Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab edasi viiele inimesele.

1. Mida sa tegid kümne aasta eest?

Midagi veel keerulisemat ei taha küsida vä? Ma sain kaheksa aastat tagasi korraliku kolaka vastu pead, ma ei mäleta poolt oma elu ju! Aga tõenäoliselt olin ma sel ajal veel korralik nohik, käisin Loodusmajas ja vist olin Halley’s tegev ja tõenäoliselt käisin ka maal aiaorjuses. Olin just lõpetanud seitsmenda klassi.

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?

  1. kaks kirjalikku tööd kooli jaoks (ühe võiks ikka selle nädala jooksul ära saata, teisega on aega juuli lõpuni)
  2. pükskostüüm õmmelda (riie on olemas, aga mul on tunne, et minu puhul peabki kangas vähemalt kolmveerand aastat nurgas laagerduma, enne kui ma ta ette võtan)
  3. veel ühe inimesega kaktuste üleandmine kokku leppida
  4. mõned sünnipäevakingitused välja mõelda ja realiseerida
  5. puhata ja mängida

3. Lemmiksnäkid?

Hapukoore ja sibulaga krõpsud, McD juustuburks, ‘Clubs’ küpsised. Rohkem ei tule hetkel pähe, ei venitagi viit välja…

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?

Teoreetiliselt ma muidugi varsti olengi, kui ma vanaisa korteri enda nimele saan. Milli võiks selle eest ju ikka saada, kas või asukoha tõttu… Aga noh, see selleks. Võimalik, et ma müüngi selle varsti maha ja kasutan saadud tulu mõne ilusa Tartus asuva kolmetoalise korteri sissemaksuks või umbes nii. Pole veel läbi mõelnud seda… Kui ma hetkel saaksin kätte kas või 300 000 krooni (pliiiiiiiiiiiis, enibodi?), siis ma ostaks endale täiega tsikli ja varustuse ja teeks load ära ning ülejäänud raha eest korraldaks vägeva peo 😀

Vaat niisuguse ratta ostaks endale:

(Tehnilised andmed on siin lehel, sealtsamast rabasin ka pildi.)

EDIT: Kurat, ma just vaatasin kinnisvarahindu. Raisk. Ei mingit milli, heal juhul 300 000 saakski ainult praegu selle eest… Olen mina alles sinisilm, ah.

5. Kohad, kus oled elanud?

Tartu, Tallinn, lapsena suviti ka Vastseliinas.

* * *

Ja need 5 õnnelikku, kes võiksid samuti avaldada seesugust olulist informatsiooni enda kohta, on järgmised:

Liis

Kessu

Klari

Libarott

Maarja

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

