Posted by: rojukene | juuni 14, 2008

ZOMG, me WANTS!

Kullakesed, kes teist oleks nii kena ja võtaks mu Tallinnas oma katuse alla sellisel kuupäeval nagu 16.08 (keset ööd, kui ise üritusele ei tule)??? Ma olen üsna vähenõudlik ja võin magamiskoti kah kaasa haarata 🙂 Sitemal juhul võin ma ilmselt muidugi ka autos magada, mul käivad tagumised istmed kokku ja ruumi on, aga pittu minemata jätta kuidagi ei tahaks… Sest et Hocico tuleb taas! Eelmisel korral ma neid vaatamas ei käinud ja just hiljaaegu mõtlesin, et kurat, oleks tegelikult tahtnud… Polegi juba tükil ajal BFTV-le sattunud.

16.08 Beats From The Vault & Röntgen Radio presents:

Dark electro event of the year!

Live :
HOCICO (Mex)
The Crystalline Effect (Au)
Forgotten Sunrise
Suicidal Romance

DJ`s :
cHimera Rouge (Lt)
4-got-10
DeathFuck

16.08
Von Krahl
Rataskaevu 10
20:00

Any volunteers? ^_^’

(Muidu on mul eilsest üsna halb, tänan küsimast. Äkki ma siis täna õhtul olen korralik… Seda muidugi eeldusel, et keegi mind õue mängima ei kutsu. Ikkagi PUHKUS! 😀 )

Responses

  1. No katus on, kui sa kaine püsid või taksoraha maksad, sest BUSSE siia ju ei käi 😛

  2. Liis, kullapai, ma tõsiselt hindan Su pakkumist, aga… teil pole ruumiga vist ju eriliselt priisata ja ma ei ole kindel, kui tark tegu oleks keset sügavat ööd sisse sadada ja kõik üles äratada, eriti see kõige tillem.

  3. no kui ma olen indahauss, siis lõtva saab ööbida.

    mul on isegi üks divku selliste juhtumite tarbeks.

  4. Uuuuu, äkki Sulle meeldiks isegi gootidisku, ah? 😀

  5. noo, eks mulle see gootitisku ikka meeldib natuke jaa 😛

    niiet asume selles suunas täiesti mõtlema…

  6. YAYZ! 😀


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

