Posted by: rojukene | juuni 1, 2008

Voodikiiksud

Kroku tundis ebatervet huvi mu voodielu vastu. Meem käib nii, et paned kirja 6 veidi ebatavalist asja magamisega seoses. Esialgsed reeglid nägid vist ette, et 6 asja enne magamaminekut, aga see selleks 😀

  1. Kunagi ammu oli mul kombeks magama minnes muusika mängima jätta. Lõpetasin selle ära, kui hakkasin kurja muusikat kuulama. No ei viitsi igal ööl verd ja soolikaid unes näha, ausalt. Laulusõnad kippusid unenägudeks vormuma.
  2. Ma magan tavaliselt alasti, aga kui ma olen haige või tuba on lihtsalt rõvedalt külm, on mul abiks üks kollane öösärk, ühe teatava kodaniku poolt kaugelt maalt toodud. Peal on tanki pilt ja selle juures kiri “My soldier has the biggest gun and he knows how to use it!”
  3. Mõnikord ma magan lahtiste silmadega. Väidetavalt pidi see päris creepy välja nägema, kui sekka mõni norsatus eksib 😀
  4. Tõestusmaterjal küll puudub, aga ühe inimese väitel olla ma kunagi unes teinud samasuguseid hääli nagu Little Nicky (embedding disabled, follow the link; oluline osa algab umbes 3:45 paiku)…
  5. Mul on väga, VÄGA haiged unenäod aeg-ajalt XD Siiani parim oli muidugi see, kui Rootsi suunduval laeval oli kari roosasid elevante, kes üksteisele pikas reas 69-t tegid. No et üks seisis, järgmine oli selili ja kolmas jälle seisis jne. Tugev tuuleiil puhus ühe õnnetu looma küll Idahosse, aga ülejäänud jõudsid Stockholmi pärale… Alateadvus on ikka üks ebaterve asi 😀
  6. Ma olen võimeline inimestega täiesti mõistlikku juttu rääkima ja isegi teatud toiminguid tegema, aga see ei tähenda veel, et ma seejuures ärkvel oleksin 😛 Uneskõndimist pole viimastel aastatel väga harrastanud, aga lapsepõlves juhtus seda tihti.

Kui keegi tunneb, et ta sooviks samasugust infot enda kohta avaldada, siis palun – consider yourself tagged! 🙂


Vastust

  1. öödes on palju tabamatut… 😀
    ma kujutan ette, et sa võiks magada välisukse ees silmad lahti ja siis kui vargad tulevad niiviisi lahtiste silmadega norskhatada 🙂
    nad ilmselt paluvad püha ema ja lehma nimel andeks ,et nad mittekunagi mittekellegi korterisse enam ei lähe 🙂
    sina muidugi ütled, et paned nad Stockholmis elevantidega 69 tegema 🙂

    minu veidram unenägi oli, kuidas ma yoyo ja hoopsi e-cardil esinesin 🙂 kusjuures, see tuli mul väga hästi välja!

  2. Nojah, kui ma üksi elaks, siis võiks seesugust vargatõrjet täitsa katsetada, aga ma kardan, et praeguse elukorralduse juures võivad öösel uimase peaga kempsuroomajad mulle peale astuda ja see ei oleks ilmselt eriti meeldiv 😛

  3. Kroku on kommentaarid välja lülitanud, aga tema magamisharjumused on küll kergelt öeldes kummalised 😀

  4. Kunagi nägin ma unenägude lõpus, vahetumisel, enne ärkamist vms mustal taustal valget kirja “конец”, nagu vene multikatel; nüüd pole seda aastaid olnud.
    Vahel näen must-valgeid unenägusid suva värvilise esemega, a la neoonrohelised kindad.
    Kui kuskile minema peab, ärkan ka Kroku stiilis kosmilise arvu kordi, et teada, kaua võib veel magada … rahunen maha peale kella helisemist ning magan sisse, enamasti lootusetult.
    Ja otseloomalikult tuleb magada peadpidi kahe padja vahel. Kui kaht patja võtta pole, jääb pea alla panemata, aga peas peab olema.

  5. Ma pole peaaegu kunagi must-valgeid unenägusid näinud. Võib-olla mõned korrad elu jooksul ainult… Aga see lõputiitrite värk on küll lahe 😀

  6. Höhöhö, lahtiste silmadega magamine on tase rsk! Eriti kui Little Nicky hääli juurde teha. Respect.

  7. Evil Inside! 🙂

  8. […] Ühe huvitava meemi leidsin roju blogist. Ja ta seal lõpus mainis, et kõik, kes tahavad enda kohta ka sellist infot avaldada, siis […]


Räägi mulle midagi...

Kategooriad