Posted by: rojukene | mai 21, 2008

Hõbevalgus tegi väikse tillika

Irw, PisiPehmel on ikka oma kindel käekiri igal pool. Noh, Vindõuz Appdeit nõudis tähelepanu ning ma enamasti vaatan ka, mida ta mulle kaela määrida üritab. Täna oli muuhulgas vastavas nimekirjas ka selline värk nagu Silverlighti uuendus. Ma siis guugeldasin, sest kuigi nime olin varem kuulnud, ei meenunud täpselt, millega tegu võiks olla. Jõudsin siis vastavale ametlikule koduleheküljele, kuid enne kui mulle üldse midagi näidati, esitati nõudmine, et ma selle jupstüki sisse lülitaks. No hea küll, mis see mulle maksab, eks ole. Edasi visati mulle ette “veebi UUS välimus”, mis mulle eriliselt muljet ei avaldanud. Targemaks ei saanudki, sest teemas “mis on Silverlight” oli vaid poolik lause (nii palju sain lugeda, et cross-browser jne). Kui klikkisin lingil overview, visati mulle ette kõigepealt tühi leht. Ja kui refreshisin, öeldi mulle, et “This plugin has performed an illegal operation. It is strongly recommended that you restart Firefox.” Pffffft.

* * *

Öösel nägin palju unenägusid, aga vahepeal olin ühes eestiaegses majas. See oli umbes nagu Müllershouse, ainult et läbustamispinda oli oluliselt rohkem. Ühe toa asemel terve korrus, eks. No ja elu käis, rahvast ikka oli ja igaüks tegi, mis ta heaks arvas. Näiteks oli seal üks tüüp, kes ajas oma asju pimedas toas ning kui valmis sai ja lahkus, pani tule põlema, ehk siis tüüp käitus risti vastupidiselt üldlevinud tavale. Ma ei saanudki aru, mis ajenditel…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

