Posted by: rojukene | mai 19, 2008

Vaimu- ja võimupealinna vahel on päris mitu kilomeetrit

Mul on kuri kahtlus, et lähiajal saab mul jälle Tallinn-Tartu maanteest üsna kopp ette. Eelmisel nädalavahetusel käisin Tallinnas, täna kah, järgmisel reedel lähen jälle, siis 4. juunil ning juuli algul on ka raudselt veel vaja seda teed pidi pendeldada. Iga kord nii, et hommikul sinna ja õhtul tagasi. Õhh, et need rongid ka sagedamini ei käi… Esmaspäevahommikune aeg on Tartust startides veel isegi rahulik, aga see-eest sain tagasi tulles ikka päris mitu korda kõva häälega teiste juhtide peale roppusi karjuda. No kurat, kui nii kuradi kiire on, siis lase sirgel ja tühjal teelõigul kahesajaga, kui muidu ei saa, aga ära oma faking nõelumisega kõigi ülejäänute elu ohtu sea! Ses mõttes, et kui inimesel on hauda nii kiire, ei saa teda muidugi tagasi hoida, aga mina näiteks ei tahaks sinna veel niipea sattuda.

Vähemalt on tegu töölähetustega ja ma saan bensiinikompensatsiooni. Ma olen ka lõpuks avastanud eriti ökonoomse sõiduviisi saladuse – maanteel tulebki sõita natukene (mitte palju!) kiiremini kui 90 km/h. Näiteks suutsin ma tänase treti jooksul (maantee + veidi linnaummikuid) saada bensiinikuluks 5,4 (viis koma neli) liitrit 100 km kohta! Poleks uskunudki. Bensiinihinda arvestades on see number veelgi meeldivam, kuna viimati lükkasin ma laupäeval paaki 95-t hinnaga 17,45 EEK/L ja tahtsin sinna juurde veel südamevalust pisaragi poetada, aga niigi kõikuva kvaliteediga kütuse solkimine ei ole üldjoontes just kõige targem mõte.

Päeva heateod on kah tehtud – hommikul vedasin pealinna nii Manni kui ka ühe keskealise naishääletaja. Koosolekul ma eriti palju suud lahti ei teinud, mäng käis veidi üle mu pea (st meie meeldivalt väike seltskond koosnes omanikest ja direktoritest.. ja siis olin seal mina ka). Ses mõttes, et ma oskan Exceliga nüüdseks juba peaaegu igast asendist tegeleda, aga mitte kiirkorras varrukast puistata ideid selle kohta, milliseid kriteeriume oleks erinevatesse tabelitesse veel tarvis sisse tuua. See sisuline külg ei ole minu mängumaa. Ma oskan ainult selle koha pealt kaasa rääkida, missugused on praeguse süsteemi kitsaskohad ja selles osas oma ettepanekuid teha. Aga noh, hetkel on uus süsteem alles visandamisel ning ma jõuan oma tulevased pakkumised veel rahulikult läbi mõelda.

Tagasi Tartusse sõites võtsin ka ühe sümpaatse noormehe peale. Kõlaritest üürgas muidugi Stephen Lynch, nagu ka hommikul Tallinnasse uhades 😀 But he didn’t mind at all, more like vice versa. Ajasime sujuvalt juttu (irw, ma olen viimase paari aastaga omandanud üllatavalt palju teadmisi neljarattaliste fossiilseid kütuseid tarbivate veomasinate kohta) ja kilomeetrid läksid kohe oluliselt libedamalt.

Kas teie julgeksite hääletada auto peale, mida juhib jõhkraid päikseprille kandev mitte just nääpsuke rõngastatud ning tätoveeritud naisterahvas, kes ilma igasuguse häbita üürgab kaasa liivahiire õnnetu lõpuga seiklustele urruaugus?

I’d be freaked out for sure! Oh wait… I have no choice 😦

Responses

  1. mina mina mina mina! julgeks, aga liivahiir paneks mind ilmselt nii homeeriliselt naerma, et ma kukuks autost välja xD

    muide, oled sa elus? ma nägin unes, et pidin Su matuseid korraldama ja kuna me saime eile puhta installi, ei õnnestu mul messengeri saada…

  2. Ma iga kell sõidaks suga Tallinna. Ma võibolla varsti räägin sinuga msn-is sinu tulevastest plaanidest seoses Tallinn-Tartu maanteega 🙂

  3. No aga räägi 🙂 Mainitud kuupäevadel on start Tartust üsna varakult, eeldatavasti hommikul seitsme ajal ja tagasisõit Tallinnast umbkaudu viie paiku. Kui see Sulle sobib, on äge 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

