Posted by: rojukene | mai 18, 2008

Õues on oktoober. Olgu siis edasi…

Nädalavahetus hakkabki vaikselt läbi saama. Millegi meeletult erilisega pole vahepeal hakkama saanudki, aga no ülehomme on ju ka päev.

Reedel oli üle mitme nädala taas kord vana hea Zavood, kuhu seekord nagu lõhna peale kevadise aja kohta tavatult palju toredaid inimesi kokku kogunes 🙂 Kohatud võõraste maniakkide arv: 0! Mis imelugu see siis nüüd on? Tuttavaid segaseid muidugi oli, aga need ju ei loe 😀

Laupäeval olin lihtsalt äge ja tegin võrdleva usundiloo sissejuhatuse eksami lõdva randmega A peale. Ilma ühegi veata 😉 Jaa, mul oli endal ka päris hea meel, kuigi tegu on suhteliselt elementaarse materjaliga. Muuseas, sain laupäeval loengus ka kreepsu – omaenese väikeste valgete näpukestega kirjutasin kogemata oma konspekti sõna ‘materjaalne’! Parandasin küll kohe ära ja oma vabanduseks võin öelda, et tegelesin pigem tõepoolest õppejõu jutu kiire transkribeerimise kui mõttega konspekteerimisega, aaaaaga see on üsna nõrk vabandus, tean isegi… Üldiselt ei teeks ilmselt paha, kui leiaks aega keskkooliaegset eesti keele grammatikat uurida. Kokku-lahku-temaatika ja komad on viimasel ajal kergelt kõhklusi põhjustanud. Endalgi hakkab imelik, ausõna. Eluaeg õigekirja suurepäraselt osanud ja nüüd hakkab siis käest ära minema…

Kuna reedene õhtu läks natuke pikale, olin laupäeval pärast kooli üsna laisk-uss kuubis. Vedelesin voodis ja lugesin põhimõtteliselt internetti läbi. Küll on hea, et sülearvutid olemas on 🙂 Hilisõhtul helistas mulle aga üks väga lühikeste juustega meeskodanik, kes mind hirmsasti endale külla kutsus. Et tema tahaks mulle väga oma Saksa kiivreid näidata 🙂 Ma siis läksin, paraku oli tegelane aga juba veidi liiga kaugel alkoholimaal seiklemas, et minu kui purukaine inimesega suhtlemine ladusalt läheks. Mul polnud ka mingit isu püüda talle järgi jõuda, sest et vahetevahel võib ju korralik kah olla. Aga eile oli siis viimase kahe nädala jooksul juba teine kord, kui mind õhku tõsteti, mis toimub??? Mingisugune uus mood või? Mulle see tegelikult eriti ei istu, eriti kui tõstja on äärmiselt ebakaines ja -kindlas olekus ning mitte just lühike… Lühidalt öeldes: ma ei karda kõrgust, vaid allakukkumist, eks ole. Sest maapind on see, mis su lõpuks tapab, ütles Rincewind.

Tjah, aga mina siiski seda Aadu-vaimustust absoluutselt ei jaga, tehke mis tahate. Äärepealt oleks saanud tüübi käest laenata Kunnase “Sõdurjumala teenrit”, aga ta mõtles viimasel hetkel siiski ümber ega tahtnud seda välja anda – ikkagi kingitus… Noh, arvestades asjaolu, et reaalis me trehvame umbes kaks korda aastas, ei saa seda talle muidugi ka miskitpidi pahaks panna. Mis seal ikka, tuleb järgmine palgapäev ära oodata ja siis raamatupoodi laristama minna. Lihtsalt jube, kui palju on raamatuid, mida ma tahaksin. Ja kui vähe mul on aega neid lugeda 😦 Rääkimata asjaolust, et ma vajaksin kõigi nende hankimiseks ülikopsaka tengelpungaga sponsorit, sest mul oleks vaja senisest oluliselt rohkem toaruumi (loe: avaramat elupaika), et nad kuhugi ka ära paigutada… Aga noh, sponsorlussüsteem on niikuinii sisuliselt prostitutsioon ja seega hakkab mulle põhimõtteliselt vastu (teataval määral olen kogenud; küll mitte päris “kepp sulle ja raha mulle”, aga mõnevõrra hajusamas variandis… thanks, but no thanks), nii et ma ei pea veel väga tükk aega muretsema, et äkki ei mahu kõik need raamatud mulle tuppa ära. Mul saab enne lihtsalt raha otsa.

Vähemalt lükati mu enesehinnangut täna veelgi kõrgemale kui üldiselt tervislikuks peetakse 😀

Rents: ma miskipärast ei kujuta sind ette millegagi mitte hakkama saamas
Rents: sa oled nagu überfrau

Ma pidin teda siiski kurvastama, et küüsi lakkida ma ikka veel ei oska. Ja murutrimmerit ma kah ei suutnud üksinda käivitada, sest käed jäid kuidagi liiga lühikeseks või miskit. Aga kõige ülejäänuga ma saan hakkama, kui väga vaja 8) Meh, oleks need tänapäeva mehed kah nii osavad… Samas – kui kõik mehed oleks piisavalt osavad, siis poleks ma ilmselt nii mitmeidki oskusi omandama pidanud ning uued teadmised ei jookse kunagi mööda külgi maha. Äh, ma parem ei lasku sellesse teemasse, sest mida rohkem on ühel inimesel häid omadusi, seda rohkem on tal ka halbu ja alati ei paista need viimased otsevaatajale sugugi nii selgelt silma. Kui aga vahelduse mõttes kõrvalt kõõritada, võtab ikka oigama küll. Kahju ainult, et vastupidine süsteem ei toimi. No et mida suurem kaabakas, seda hellem süda või umbes nii.

Muuseas, ega keegi ei tahaks paarile ägedale inimesele 24.05 Pärnus öömaja pakkuda? Eriti khuuli minigrupeeringusse kuulub loomulikult ka Roju isiklikult. Gängil küll nime ei ole, aga kui hirmsasti vaja, võin ma mingi bäädäss-kutsungi kah valmis genereerida 😀

Responses

  1. ma ikka oletan, et sa tahtsid Sõdujumala teenrit selleks laenata, et seda nt kolmandat mitte esimest korda lugeda? selles suhtes, et isegi mina lugesin seda juba mingi 5 a tagasi.. kusjuures laenasin vist ka pikalt väga lühikeste juustega kaitseliitlaselt, kes raamatut ülima vaimustusega promos 😛

    ja veel, ma ka aru ei saa, mis värk selle küünte lakkimisega on. tõesõna, pane või kunstküüned. muidu ma olen omadega enam-vähem rahul, aga lakkida enam ei proovigi, eriti mitte punaseks. see lõppeb sellega, et tunni aja jooksul olen ma 5 korda lakki maha võtnud ja ise näost punaseks läinud ning naiseksolemise maapõhja kirunud.

  2. Yarrrr, üks koma oli puudu!!! Mul läks ikka päris tükk aega, enne kui mulle Su esimese lause mõte kohale jõudis… 😀 No ei ole ma see kirkaim kriit karbis noh…) Pean salakesi tunnistama, et tõepoolest esimest, mitte kolmandat korda. Ei teagi, miks ma pole varem eriti ennast liigutanud, et seda kuskilt haarata.

    Ja küüntega on alati see asi, et kui oled LÕPUKS OMETI suutnud kanda laki küünele, hoides küüneümbruse puhtana ning kõik näeb välja väga bueno, on raudselt vaja hakata käekotist võtmeid otsima või nöörsaapaid jalga panema või mida iganes tegema, mis selle laki momentaalselt ära rikub.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

