Posted by: rojukene | mai 15, 2008

Kuidas ma adapterkassetti osta üritasin

Tänasesse päeva kuulus üks korralik tigedakssaamine. Nimelt olin mõne päeva eest näinud siukest kavalat ja odavat viisi autos MP3-sid kuulata, kui CD-variant puudub – vaata pilti (pärineb siit). Tegu on kassetiga, kust tolkneb välja juhe, mille saab pleieri külge ühendada. Rõõmustasin, sest rahaga on momendil, nagu on… ehk siis eriti polegi teist ning korralikku USB-ga automakki ma endale momendil lubada ei saa. Mingisuguse mõttetu juustu peale kah neljakohalist summat hakkama panna ei taha. Pealegi oleks seesugune adapter igati mugav – saaks alles jätta oma originaalmaki, mis sobib ilusasti armatuuri ega ole varastele absoluutselt huvipakkuv.

Uurisin siis välja, et Tartus on ka Sepa keskuses Oomipood täitsa olemas ja läksin siis sinna kohale. Rääkisin esmapilgul täitsa sümpaatsele (kuigi läikiva särgiga!) meesmüüjale, mida ma tahan; kirjeldasin seda ka veel igaks juhuks. Arenes järgmine dialoog (originaalis pikem, aga ma enam kõike sõna-sõnalt ei mäleta):

Müüja: “Jaa, muidugi, meil loomulikult on neid!”

(Läheb arvuti juurde ja hakkab sealt otsima, mina tuian niisama poes ringi. Läheb mööda päris tükk aega, enne kui ta jälle kontaktivõimeline on, aga lõpuks see siiski juhtub.)

Müüja: “Teate, mina ei soovitaks teil seda osta! Kohe üldse mitte!”
Mina: “Miks siis ometi?”
Müüja: “Sest et helikvaliteet on siis NIIIIII vilets! Ostke parem uus CD-ga automakk!

(Ma vahin talle lolli näoga otsa. Kui mul oleks momendil piisavalt palju raha, et lihtsalt uus makk osta, kas ma siis uuriks sajakroonist üleminekut???)

Müüja (eriti mõjuval toonil): “No teate, see seade on ikka NIIIIII eilne päev! Uskuge mind, ma olen seda heli ise kogenud, see ei ole seda raha väärt! Ma soovitan teile soojalt – ärge ostke seda! Meil niikuinii ei ole seda tegelikult müügil ka!”
Mina: “…?”
Müüja: “Jah, ostke parem uus automakk sama raha eest!”
Mina (vahin talle veel kümme korda lollima näoga otsa): “Me räägime siin SAJAST KROONIST praegu!!!???”

Müüja naeratus isegi ei võbelenud selle peale. On alles närvid…

Lõpuks pakkus ta mulle raske ohke saatel varianti, et ta paneb mu soovi kirja, tellib selle vidina ja helistab mulle, kui asi kohal. Ma loobusin. Kui ta mulle juba poes nii ulmelist udu ajas, siis kurat teab, mille ta mulle lõppeks kohale tellinud oleks. Põhimõtteliselt võiksin ma muidugi ka nende netipoest selle ise tellida, aga mul kadus neile käibe tekitamise osas igasugune isu ära. Tevalos on kah analoogseid seadmeid, aga need käivad raadio teel; juhe tundub kuidagi mõistlikum olema… Äh, mõtleb veel. Aga väga MIDAKEPPI-tunne oli küll seal tehnikapoes täna. Suurest vihast kõndisin Sepa keskuses veel veidi ringi, põikasin mingisse kahtlasse poekesse ja ostsin endale odavalt paari siniseid teksapükse. Õnneks ulatas müüja mulle kohe esimese hooga sobiva paari, nii et ei pidanud seal pikalt mässama ega midagi. Oleks pappi rohkem, oleks teise paari veel ostnud, nii igaks juhuks…

Rõõmsama poole pealt – käivad kõlakad, et Pööloy Gläänz pidada järgmisel laupäeval Pärnus kontserdi andma 😀 Kui miskit untsu ei lähe, olen ma seal kohal nagu viis kopikat, njurrr 🙂

Aga nüüd pean ma veel kreeka keele tõlkelaused ära tegema. Homme on viimane loeng, siis saame kätte lehekesed eksamiülesannetega ja peame neist kodus läbi närima. Igati positiivne variant mu meelest 🙂 Ja laupäeval on võimalus üks eksam kaelast ära saada, vahetult pärast viimast loengut…

Responses

  1. ma nagu oleks YEInt-i (end. A-Kaabel) poes Kivi tänaval näinud sellist asja.

  2. Täitsa võimalik, ma hetkel nende kodukalt seda aga paraku ei tuvastanud. Kui ma millalgi sobivas ajavahemikus sinnakanti satun, eks viskan pilgu peale.

  3. […] annetas, suri nimelt laupäeval täitsa ära. Ja annetas ta mulle selle põhiliselt seetõttu, et poest seda mulle ei müüdud. Noh, ei läinud selgi korral jubinasoetusprotseduur viperusteta. Kuna ma olen loomult laisk ja ei […]


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

