Posted by: rojukene | mai 9, 2008

Kähkukas

Selline pealkiri täna, sest aega on vähe 😛

Kolmapäeval käisin Sadamateatris HTG näiteringide ponnistusi vaatamas. Mis seal ikka, omalooming on mulle noorte näitlejate puhul praktiliselt alati rohkem muljet avaldanud kui enda kellegi teise poolt kirjutatud tekstist läbi närimine (siinkohal märgiks ära, et kunagi ammu-ammu, kui mina veel keskkoolis käisin, etendas HTG tollane trupp “Lendas üle käopesa” ning tegi seda lausa uskumatult hästi). Pilte tegin kolmekohalise arvu jagu (wtf, ise ei pannud tähelegi, et nii palju), aga praegu pole aega neid sortida. Seega tuleb visuaalne pool siia blogisse kunagi hiljem, kui üldse. Igatahes oli suuremalt jaolt huvitav. Kui rahvas nägi, et Roju kohale jõudis, olid reaktsioonid väga erinevad – kes langes näost ära (Kaur; ma ei saanudki aru, mispärast.. võib-olla kartis minupoolset teravat kriitikat oma lavastajatöö pihta?) ja kes rabas mu ootamatult sülle ja tõstis õhku (Mats). Mul on juba varasest noorusest (nimelt umbes aastast 2000) teatav ebamugavustunne õhkutõstmise ees, aga vähemalt tõmbas ta mul kogemata selja paika 😀 Õnneks pole neid just liiga palju, kes seesuguse naljaga ilma ägamata hakkama saavad 😛

Mulle meeldivad täna sulud ja emotikonid, nagu näha juuresolevalt illustratsioonilt 😀

Eile tegin TÖÖÖööÖÖÖöööÖÖÖÖÖööööd. Liiga palju ja hilisõhtuni välja, aju jooksis üsnagi kokku.

No ja täna olen ma juba päris suure hunniku raha suutnud magama panna. Hommikul tellisin endale pikemalt mõtlemata Nine Inch Nailsi “Ghosts I-IV” (“Ghosts I” on seal tasuta mp3-na olemas) topeltplaadi. Põhimõtteliselt tahtsin käega katsutavaid plaate, sest kuigi ma oleks saanud $5 eest (seevastu plaadid + shipping = $13,5) ka kõik alla laadida, ei tuleks sellega ilusat paberkujul albumiraamatukest kaasa (PDF on ka tolles komplektis siiski) ja üldse… Miks mitte toetada artisti, kes pakub oma HEAD muusikat netis jumala tasuta, kasutades selleks muuhulgas Pirate Bay abi ning kes ei tunnista DRM-i? Viimane album “Slip” on ju kah NIN-i kodukal täies mahus olemas, kui keegi veel ei teadnud. Ja Ghostid sai kohe pärast tellimuse esitamist alla tirida ja kuulama hakata, nii et tulevikus ei peagi plaate rippima hakkama, kui nad ükskord kohale jõuavad 🙂

Ja kuna ma vihastasin lõplikult oma Sansa mp3-mängija peale, mis on omadega vist totaalselt kööga (ei lase muusikafailidele ligi ka XP all, kuigi mängija süsteemifailidele saab juurde küll), siis läksin ja ostsin endale 999 krooni eest Philipsi muusikamasina SA3125. Mingi eriline tehnikaime ta ei ole, aga minu vajadused rahuldab ära küll. Ja tal on oma isiklik aku, mida laadida USB kaudu, seega jääb ära tüütu patareide tassimine ja vahetamine ning äraviskamine 🙂

Aga nüüd ma peaks asjad kokku panema, sest mul on ikkagi plaan jõuda poole kuuese rongi peale. Ehk läheb isegi õnneks. Ja rongiga sõidan Tallinnasse, sest seal esinevad täna õhtul Rock Cafe’s Kosmikud ja No-Big-Silence 8D Kontserdipilet on juba rahakoti vahel, et ära ei unustaks.

Rita soovitas mulle soojalt sellist bändi nagu Madness. Nautige siis teie kah lugu “Lovestruck”, lahedalt jabur 🙂

Responses

  1. tell me about töööööööd – koolitöö + eratöö + kohvikutöö teist päeva järjest…nrgharr


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

