Posted by: rojukene | mai 3, 2008

Prügiprügiprügi

Käisime Luunja vallas koristamas. Pikka juttu ei tee, panen hoopis pilte siia, eks uurige ise. Prügi oli muidugi oluliselt rohkem kui fotodel näha.

Ja mina lähen nüüd kõigepealt poodi ja seejärel Urvastesse. Ehk siis võtan järgmise valla ette, aga see-eest antakse õhtul sauna 😛

P.S. See ‘gallery‘-variant on WP-l päris mugav, kahju ainult et ma ei tuvastanud (vähemalt esimese hooga), kuidas saaks talle juhiseid anda, et ta pildid eraldi aknas avaks kohe suurena, mitte ei peaks full view tarvis samal pildil kaks korda klõpsima.

Responses

  1. Sul on väga vahvad pildid! Mul oli ka fotokas kaasas, aga ei viitsinud eriti kõpsida. Teised tegid ka, eks me paneme oma ühingu kodulehele siis üles. Mõned riputasin blogisse ka.
    Aga hea tunne on, kuigi kõik lihased valutavad 😛

  2. Nii tublid! Aitäh teile
    Mina koristasin täna isiklikke valdusi

  3. 😀

    Ma söön nüüd imekiirelt kodus väikse salati ja põrutan siis Urvastesse, et seal ühe sõbra juures edasi koristada 😛

  4. Haha, sa oled mu tissid nii kenasti kaadrisse saanud. Ja see sinu prügiga amelemise pilt on ikka superlahe 😀

  5. […] Ehk sai Eesti veidigi puhtamaks. Pilte saab sedapuhku vaadata Rojukese juurest, mõned neist on päris […]

  6. http://posthumanblues.blogspot.com/2008/05/estonias-digitized-garbage-bruce.html


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

