Posted by: rojukene | aprill 26, 2008

Kaks päeva puhkust veel jäänud

Et millega ma siis vahepeal hakkama saanud olen?

Noh.. oma puhkuse jooksul olen ma sisuliselt suurepäraselt harjutanud Mitte Midagi Tegemist. Väga hästi tuli välja 🙂 Praegu on lihtsalt selline periood, kui ei kisu eriti tegutsema; pigem tahaks lihtsalt vaikselt omaette kerra tõmmata ja nautida eksklusiivset võimalust mitte rabeleda.

Kuna kolmapäeva õhtul umbes pool kaksteist tuli ema lagedale mõttega, et neljapäeval oleks hädasti tarvis Võrus käia, ei jäänud mul muud üle kui end hommikul üles peksta ja rooli istuda. Õnneks oli vanaisa oma dokumendid üsna ühte kohta ära paigutanud, nii et ema leidis kõik vajalikud paberid ilusasti üles. Mai alguses peaks siis minust ka päris ametlikult kinnisvaraomanik saama. Mingi hetk peaks kätte võtma ja sinna koristama sõitma…

Vanaisal oli muide üks hakk endale “sõbraks” harjutatud – käis tal toas ja puha – ning ema mõtles, et võiks siis juba kõik allesjäänud seemned aknalauale puistata. Mina aga sättisin ennast kaameraga sinnasamasse. Nüüd ma siis tean, et tuvidel on äärmiselt verejanulised silmad:

Ja hakk nägi kohati eriliselt kurjakuulutav välja:

Muuhulgas ostsin oma jalgrattale ka spidomeetri. No et oleks huvitavam või nii. Nüüd tuleb kellegi käest välja pressida see aeg, et sõitmas käia…

Tartus tegin Turuhoone ees veel paar klõpsu. No öelge nüüd, et koerad ja peremehed EI lähe teineteise nägu:

Eilne päev oli mul tegelikult mõeldud kreeka keele kodutöö jaoks, aga noh, läks nii nagu alati. Põnevust lisas ka asjaolu, et ma pidin kella kaheksaks Liisa juurde jõudma. Reaalselt randusin seal küll pool üksteist, aga õnneks oligi all-nighter plaanis 🙂 Hästi tore oli, me polnud tegelikult juba väga tükk aega kohtunud pikemaks kui vaid viivuks. Rääkisime elust ja inimestest ning jõime üht veini, mille ma olin sünnipäevaks saanud. Väga hea oli, mingisugune Tšiili punane vein, Misiones nimeks. No ja edasi lasime siis juba Liiwimaa palsamit. Puhtalt. Peab märkima, et hommik ei olnudki kuigi hull 😀

Jõudsin enne kreeka keelt end veel paari saiakesega varustada, et kõht keset aoriste, augmente ja imperfekte liigselt korisema ei hakkaks. Näsisin siis peahoone ees oma võiroosi, kui mulle tuli seltsiks üks hakk. Mina nõjatusin vastu üht madalat kiviposti (no need, mille vahel kett jookseb) ja tema istus teise posti otsas. Ja muudkui jõllitas mu saiakest. Ega mul kahju ei olnud, viskasin temalegi raasukese… ja sattusin hasarti. Ega lind ei ole loll – see konkreetne isend oli näiteks ära õppinud toidu püüdmise lennu pealt! Ma pildusin küll neid saiakuulikesi üsna erineva trajektooriga, aga tal ei läinud ükski nokast mööda ning iga kord, kui suutäis alla neelatud, istus sinnasamasse posti otsa tagasi ja jäi uut noosi ootama. Ilmselt oli ta juba turistide peal omajagu harjutanud 😛

Pärastlõunal, kui olin juba koju tagasi jõudnud, otsustasin voodis kõhuli lehte lugeda. Mõne aja pärast ärkasin ning avastasin, et olen ikka väga otseses mõttes ninapidi tekstis. Mis seal ikka, lükkasin ajalehe kaugemale ja tukkusin edasi 🙂 Päris muhe oli, isegi unenägusid nägin ja puha. Blogimisega seotud, no less XD

No ja pärast oli Zavood, nagu reedeti ikka. Täna ei tulnudki ükski hull minuga juttu rääkima (noooh, teatavate mööndustega võib sinna kategooriasse ehk ka L@ssie liigitada, kes lubas minust blogida siis, kui ma seda kõige vähem ootan, irw), selle asemel tegelesin hoopis meeldivate vestluste arendamisega üsna erinevate seltskondade raames. Mõnus õhtu oli 🙂 Ja ma sain kinnitust oma hüpoteesile, et Zavood on Tartu Area 51 – nimelt on hoovis oleva parkimisala tähistus P51, nagu silt väitis 😀 Not to mention, et täna tolknes seal ringi paar tegelast, kes püüdlikult üritasid oma kallisse kaameraaparatuuri filmida Zavoodi Fenomeni (näidatakse homme kell 15.00 ja 21:30 Lodjakinos). Kurat teab, kas see neil korda läks, aga kuri keel teadis rääkida, et keegi olevat üritanud kaamerat täis kusta ja see olevat peaaegu õnnestunud. See oli operaatoril õla peal, nii et ma ei kujuta hästi ette, kui kole häda pidi olema, et selline surve saavutada XD

Aga nüüd on kell juba pool kolm öösel ning mina pean hommikul 10:15 olema loengus, kus räägitakse võrdleva usundiloo sissejuhatusest. Võimalik, et mind saab homme õhtupoolikul (st laupäeval) kohata Supilinnas, sellel on ju jälle päevad…

Responses

  1. kle, aga äkki oli see sama hakk? see oleks nagu filmis ju

  2. Peab märkima, et mingi sarnane mõte käis ka mul korraks peast läbi 😛


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

