Posted by: rojukene | aprill 22, 2008

Sina – kutsu mind õue mängima!

Technically it is the second day of my vacation, I have been up for 30 minutes and I’m already bored to tears. Nii ei ole aus… Hakka või üksinda esikust tapeeti maha kiskuma. Asi pole selles, et mul potentsiaalset tegevust vähe oleks – mul on võimalus tuba koristada, kaktusi ümber istutada (sain eile mulla kah ikka), käsitööd teha, Linuxit installida – mida iganes, eks. Kõike, mida siiani ajapuudusel edasi lükanud olen. Aga tahtmisest jääb puudu. Pigem tahaks midagi teha väljaspool kodu, koos lahedate inimestega… ainult et neil ju ei ole praegu puhkust. Ja noh, ma isegi ei oskaks hetkel nimetada, mis see tegevus olla võiks.

Blaah. Ehk pärast hommikust kohvi ja sigarettide kombinatsiooni tulevad positiivsemad mõtted. Parem oleks, momendil on tuju võrdlemisi kehvapoolne. Unenäod olid ka väga kummalised ja segased ning väsitavad ja hommikul ärgates olin üle keha kange, nagu oleks korralikult kakelnud.

My previous vacation was a total and absolute disaster anyway, from beginning to end, so perhaps the next one may feel like remotely relaxing, you know…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

