Posted by: rojukene | aprill 20, 2008

Vandenõu!

Kaktusemuld on muutunud defitsiidiks. Arvasin, et minu oma on rõdul, aga võta näpust! Ei ole! Eelmisse elukohta see ka maha ei jäänud. Käisin lillepoode pidi – no mitte kuskil ei ole, igal pool on otsas. Soovitati Bauhofi proovida, eks ma homme siis üritan… Tahaks oma okkalised sõbrad ümber istutada, neil jääb olemine juba maru kitsaks. Muide, kui keegi peaks tahtma oma kaktusekollektsiooni täiendada, siis PALUN, küsige ometi julgesti! Jumala tasuta annan ära! Mul ei mahu nad lihtsalt varsti enam mitte kuhugi, kus üks normaalne kaktus kasvada tahaks.

See-eest lohutasin ennast lausa kolme Kosmikute albumiga – “Eiroosid”, “Kuidas tuli pimedus” ning “Pulmad ja matused” 🙂 Lisaks nägi mu kotkapilk, et “Dogma” DVD oli müügil vaid 24.90 eest 😀 Muidugi ma võtsin selle ka, polegi ammu näinud teist.

Ja rohelise temaatika koha pealt veel niipalju, et kui just midagi ootamatut ei juhtu, siis 3. mail lähen ka mina Rentsi tiimis Eestimaad korrastama. Loodetavasti on sellest aktsioonist selles mõttes kasu, et inimeste teadlikkus vastava probleemi osas tõuseb. Muidu kipub ju ikka nii olema, et “ah, see pole minu maa, mind see ei koti”, aga sõpruskonniti mineku puhul haaratakse ehk kaasa ka sedamoodi mõtlejad. Avanev pilt peaks olema piisavalt jube, et vähemalt nemad enam oma paska maha ei jätaks. Ma pole sellest muide kunagi aru saanud, et kui tullakse autoga “loodust nautima” ja igasugust kraami kaasa veetakse, siis kuidas need tühjad pakendid ja muu sitt pärast järsku enam peale ei mahu…

Responses

  1. Ilmselt langeb meie seltskonnast üks tüdruk ära, nii et kui sul on mõni soovija, kes meeletult koristada ihkab, siis on meil üks vaba koht autos.

  2. Jätan meelde.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

