Posted by: rojukene | aprill 16, 2008

Puugisüsti? EI SAA!

Just nii ongi. Ma pidin täna perearsti käest ühe nätaka kätte saama, aga pole võimalik. Sest et mitte kuskil seda vaktsiini lihtsalt ei ole! Tähendab, täiskasvanute oma ei ole. Lastele veel jagub. Sain arsti käest retsepti ja käisin apteeke pidi ise uurimas, aga ka nemad laiutavad käsi ja seletavad, et enne kuu lõppu ei laeku midagi. Ja kui tulebki, siis pole tegu enam TicoVaci, vaid mingi teise vaktsiiniga. Või nii mulle vähemalt öeldi.

Minul pole veel kõige suurem häda, sest eelmine süst tehti mulle 30.04.07 ja hädapärast kannatab mai keskpaigani kah oodata, aga need, kellel praegu tagumine aeg sutsu saada on, peavad oma kuuriga siis lihtsalt päris otsast peale hakkama. Ravimiameti koduleheküljel pole seda teemat muidugi poole sõnagagi käsitletud… Ma loodan, et ma siiski lähema 2 nädala jooksul saan oma Spritze kätte. Homme katsetan veel nakkushaiguste kabinetti kohaleminekut, võib-olla veab…

* * *

Ja millalgi lähitulevikus saab minust kinnisvaraomanik. Who would have guessed? Korter asub küll vales linnas, aga see tähendaks siiski, et mul oleks Oma Koht, kuhu minna, kui vaimselt ebaterved inimesed mul kopa tõsiselt ette viskavad. Ma püüdsin emale paari päeva eest selgeks teha, et ma ei taha, et vanaisa korter maha müüdaks ning tundub, et see õnnestus. Täna hommikul teatas ta mulle, et kui ma võtan enda peale selle kommunaalide maksmise, siis käime notari juures ja sõlmime kinkelepingu. Ning edasi on juba minu enda asi, mis ma selle korteriga ette võtan. Mis seal ikka, tuleb veidi kulusid koomale tõmmata ja saan hakkama küll, ma usun. Asukoht on tal igatahes suurepärane – täpselt kesklinnas. Eks näis, millal ja kuidas täpselt need paberiajamised toimuma saavad…

Responses

  1. ohoh, väga uhke

    see kulub sulle ära, kui inimkond jälle närvi ajab

  2. Mhm, kahtlemata. Ainuke viga, et sinna tuleb eelnevalt tund aega autoga sõita, aga parem üks tund kui näiteks kaks või kolm…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

