Posted by: rojukene | aprill 11, 2008

Update

Ma olen osavalt külma saanud, köhin nagu loom ja varsti kukub nina küljest ära. Tahan tervete inimeste saarele… Huvitav, kuidas ma niimoodi homme sõidan, kui iga natukese aja tagant on jubedalt nuusata vaja? Saab nalja näha. Hoidke igaks juhuks Tartu ja Vastseliina vaheliselt trassilt kõrvale.

Viimaste päevade jooksul on tegemist olnud kohutavalt palju. Eile näiteks suutsin rehve vahetamas käia (350 EEK; kusjuures talveks tuleb raudselt uus komplekt osta), seejärel endale uued läätsed hankida (6 komplekti silikooniga kuuajaseid, koos vedeliku ja sertifikaadi uuendamisega 1331.50 EEK), meeletu koguse asju poest koju vedada… Tööd tegin ka ikka. Ja järgmiseks nädalaks on juba puugisüsti aeg kokku lepitud. Kes palju teeb, see palju jõuab, aga on ka väga väsinud, eriti kui samal ajal tõbine olla. Hea oleks täna veel tuba koristada, ainult et see näeb nii jube välja, et ma lihtsalt ei julge kuskilt alustada. Tundub, et mind luuratakse, sest täna tuli varjatud numbrilt kõne ning helistaja pakkus mulle tasuta demonstratsioonesinemist kodupuhastustuse asjus… Saatsin pikalt.

Vähemalt sain eile teada, et mu nägemine pole viimaste aastate jooksul praktiliselt muutunud. Mingi kõikumine olla umbes pooleteise aasta eest toimunud, kuid ma kirjutan selle asjaolu ühe rumalavõitu optometristi arvele. See õnnetus oli suutnud muide ka süsteemi kirja panna, et ma olevat tulnud tookord prille tellima, aga AUSÕNA, tegu oli vaid ta enda luuluga. Ma ei tea, kust ta selle võttis. Jaa, seesama, kes teatas, et “te näete halvemini lihtsalt seetõttu, et väljas on sügis ja läheb pimedaks!” Ja ma küsisin eile mitmeid asju üle ning selgus, et ta oli lihtsalt oma hinnangute andmisel olnud ebakompetentne ning minu varasem info oli õige olnud. Näiteks asjaolu, et silinder on mul ainult parem silm, mitte mõlemad… Aga mis sest enam. Igatahes ei tohiks mu miinused nüüd enam eriti muutuda ja kui ma peaksin järsku rikkaks saama, ei peaks ka laseropi osas takistusi olema. Kuigi hetkeseisuga ma eriti ei tahagi prillidest lahti saada, kui aus olla. Uute läätsede osas peab aga meeles pidama, et ma neid jumala eest sassi ei ajaks – kui varem kandsin mõlemas silmas sama numbrit, kuigi silmad on erinevad, siis nüüd anti mulle täpselt silmade järgi ehk siis erineva tugevusega.

Ja kui mul vähegi suvepuhkuse ajaks õnnestub umbes tuhande ringis kõrvale panna, tellin endale valged läätsed. Just so that I could look extra creepy. Kahjuks on need vaid kuuajased…

Homne päev tuleb kuidagi üle elada. Mulle jätkuvalt ei meeldi matustel kohal viibida, just see “surnud asi kastis pole ju see inimene, keda mina tundsin”-teema hakkab mulle tugevalt vastu. Aga pole midagi parata, tuleb välja kannatada. Ma ei saa isegi peielauas tema mälestuseks pitsi tõsta, sest ma olen autojuht… Eks siis tegelen sellega hoopis õhtul, kui olen Tartusse tagasi jõudnud.

Hakkab tekkima kriis nuuskamismaterjali osas.

Responses

  1. Praktiline nõuanne – määri kurguümbrus või kus see köha Sul täpselt ongi, praegu viinaga kokku, topi midagi sooja selga ja poe teki alla. Nuuskamismaterjaliks käib väga hästi rull WC paberit või majapidamispaberit, taskurättidest pole abi. Homme topi kasvõi kolm salli kaela ümber ja soojad sokid jalga. Kogemus õpetab, et matusel on ALATI külm, ole sa terve või haige.
    Ning pitsi saad peielauas võtta küll, tingimusel, et kõhu korralikult täis sööd pärast seda. Kahe tunni pärast võid juba sõita. (Kah kogemustest!)

    *virtuaalne pai!

  2. Viinaga on kitsad lood, aga eks ma lutsutan köhakomme ja neelan Sudafedi, kuniks mul seda veel jätkub. Ja WC-paber on kahjuks mu ninale nüüdseks juba vastunäidustatud, valus on 😦 Ilmselt tuleb see siiski varsti sellegipoolest käiku lasta.

    Homseks lubas veel vihma ja lörtsi ka, nii et ma pean ennast ilmselt üsna hästi sisse pakkima. Pitsi võtta ma siiski ei julge, olgugi et süüa peaks antama kõvasti ja kehamassi on kah üksjagu (isegi lausa kahe väikse inimese jagu, kui päris aus olla).

    Aga ükskord saan ma terveks niikuinii!

  3. kus sa käid arsti juures? tahaks ka kompetentse silmaarsti juures käia

  4. Ma käin Eagle Visionis. Aga see on umbes kõige kallim koht Tartus ka muidugi… Mul on seal sertifikaat, saan läätsedelt 30% alla. Aga silmaarsti visiit oli vist 75, kui prille/läätsi ei telli.. ma kah ei tea, ma ei maksa selle eest, kuna ma niisama sinna enamasti ei satu. Nende kodulehel on hinnakiri olemas igatahes.

  5. selge

    ja pai

  6. Tähh.


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

