Posted by: rojukene | aprill 8, 2008

Phuck

The shit has hit the fan.

Ma ei suuda kuidagi ära oodata, millal see nädal läbi saab. Ühe “puhkaja” tõttu on mul juba praeguseks tunne, et pooks end hea meelega okastraadi abil üles, ainult et see ei jookse just liiga hästi silmusesse… Ei, ma ei taha eriti detailidesse laskuda. Õnneks läheb ta järgmisel nädalal jälle tööle.

Leht oli ka postkastist taas kord ära varastatud. Ah et kust ma tean, et just varastatud ja mitte näiteks postitöötaja hooletuse tõttu üldse toomata jäänud? No aga viiendik kortsus ning rebenenud esikülge päris iseenesest siiski postkasti ei ilmu…

Kõige krooniks helistas just ema. Tal on kuri kahtlus, et vanaisa on kadunud. Loodetavasti viitsib naabrimutt aeg-ajalt kontrollimas käia, kas ta on äkki ikka vahepeal koju tagasi tulnud, aga nojah. Loodan igatahes, et tegu on asjaolude kokkusattumusega ning et tegelikult on lood siiski korras. Ockhami habemenuga, teate ju küll…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

