Posted by: rojukene | märts 26, 2008

Fotoreportaaž Jabba the Hutti sünnist

Tunnistan ausalt – täna oli autoga veel koledam sõita kui eile. Aga hakkama sain 🙂 Vahepeal sundisin Jyrkat ja Ritat küll veidi füüsilist tööd tegema [loe: lükkasid tagant (autot, mitte mind)] ja kirusin taas kord, et mul nelivedu pole, kuid ellu jäime me kõik. Pealegi võisin ma täna õhtul muuhulgas eemalt imetleda ka seda, kuidas ühel jeebil selles lumepudrus rattad täpselt samamoodi ringi käisid nagu minu masinalgi… Kuigi maasturil on rohkem toorest jõudu ja aeglustiga tuleb peaaegu igalt poolt välja, on Megane’il vähemalt esivedu. Teelpüsimise ülesanne on sellegipoolest omajagu keeruline, kuid tagaveoga oleks veel hullem. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada.

Hoopis olulisem kui minu kiun sita sõiduilma üle on see, et füüsikahoone juures on praegu Jabba the Hutt isiklikult 🙂 Hoolimata asjaolust, et väljas olid miinuskraadid, oli meil piisavalt otsustavust, et puhtalt tahtejõu abil lumi kokku suruda 😀 Soovijad tohivad temaga koos pilti teha (täitsa ilma rahata! XD), ainult et sellega võib vandaaliderohkust ning peatseid sulailmu arvestades küllaltki kiireks minna. Nii et – jooksuga 😀

jabba_1

jabba_2

jabba_3

jabba_4

jabba_5

jabba_6

Viimase pildi kohta veel nii palju, et minu poosi tõttu jõuti järeldusele, et mina olengi Leia 😀 Tuleb välja, et ju Jyrka on siis Han Solo ja Rita on.. ee.. see tšikk, kes ära söödi 😀 (Oola oli ta nimi, ütleb Wookieepedia. Sealtsamast sain ka teada, mis selle Jabba väikse nähvitsa nimi oli – Salacious B. Crumb! Päev otsa mõtlesin ja no ei suutnud meenutada… Ime ka, eks.)

Pärast jõime Urus veel tassikese teed ja tundsime niisama suurest saavutusest rõõmu. Häppi end nagu muinasjutus lausa… Minu end oli muide veel eriti häppi, kuna mul oli päev otsa tappev juustuburksi isu olnud ja oh õnne & rõõmu, McD pakub praegu seda hinnaga 16 EEK/tk 😀

Responses

  1. omgroflmao.
    aga jaan ehitas companion cube’i (need kes Portalit mänginud on, teavad).

  2. I googled it, aga mänginud pole…


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

