Posted by: rojukene | märts 24, 2008

Soovitus unetutele

audiosurfLähitulevikus mina igatahes vist öösiti eriti ei maga…. ma nimelt ostsin endale paari tunni eest Audio-Surfi litsentsi. Maksis alla 12 dollari. Ehk siis tänase õhtu põhjal tundub, et ma saan seda mängida küll – halvimal juhul tekib kergelt pilves tunne 😀 Kui tuba on normaalselt valgustatud, pole tegelikult häda midagi. Kui ainult aega oleks…. Tegelikult ka, see on niiiiiii uskumatult lahe mäng! 8)

Nine Inch Nailsi lugudega on sõidud kohati päris jõhkrad, ma ütlen XD

Responses

  1. lalala, ära tegin ^^

    audiosurfisõltuvus tagatud veel ühele indiviidile.

  2. Jajah, magamine ongi nõrkadele, eks 😀

  3. Audiosurf rokib maa alla.

  4. Ja mitte vähe!


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

