Posted by: rojukene | märts 23, 2008

Now doesn’t that make you feel better?

Mulle meeldivad pikad nädalavahetused. Siis võib ennast hetkeks peaaegu ära petta, et just nagu puhkus oleks… Mina muidugi unustasin reedehommikuse äratuse maha võtta. Ei ole muuseas üldse mõnus tunne, kui oled magama saanud alles paar tundi tagasi ja võrdlemisi ebakaines olekus.

Neljapäevaõhtu möödus mul teadagi kus. Üllatav lausa, et Z.-s käib ka ilusaid mehi aeg-ajalt 😀 Eriti hämmastav on see, kui nad sealjuures ka [minu maitse järgi] head muusikat teha oskavad ja nõmedat teksti suust välja ei aja, st annab paar tundi rahulikult juttu rääkida. Ma ei olnud siis veel purjus, hallutsinogeene ei tarbinud ning ausõna, ma ei näinud seda unes XD Kui peaks selle tüübiga uuesti kokku juhtuma, raporteerin siin ka – ikkagi peaaegu et revolutsiooniline samm Zavooditeaduses 😀 Ilmselt käib see rubriiki “looduses peab valitsema tasakaal” – põhiliselt satun ma ju ikka igasuguste hullude huviobjektiks.

Reede oli tegus, jaa 😀 Päeval käisin üht sõpra pildistamas ja võin nüüd siiralt ning puhta südamega kinnitada, et mõne tunni jooksul 320 pilti klõpsida on päris väsitav. 25 paremat pala panin dA-sse ka üles ja puha, hoolimata saidi pidevast viginast teemal “system maintenance”. Õhtupoole oli tarvis Manni sünnipäeva tähistada ja seda me ka tegime, üsna korralikult 🙂 Sealt edasi tekkis kahel neiul idee minna Zavoodi ning mind kah kaasa võtta, kuid hea algatus läks vett vedama – kõik oli pime ja uksed lukus… Järgmisel päeval selgus, et seesuguse anomaalia põhjustas siiski õnneks elektrikatkestus, mitte riigipüha. Mis seal ikka, seadsime sammud Krooksu poole, kuid ka seal polnud hea. Astusime siis hoopis trepist üles mäkke ning tegelesime pingi peal rummipudeli tühjendamisega. I wasn’t quite dressed for the occasion, seega hakkas vahepeal kuradima külm, aga samas ka mitte piisavalt, et koju ära minna. Vähemalt on tänavune esimene väliüritus juba peetud 🙂 Ainuke jama on see, et ma vist suutsin oma teenekad nahkkindad ära kaotada. Pole viga, ehk leian kuskilt uued ja paremad…

Laupäeval tegelesin enda kraadimisega ja jõudsin järeldusele, et palavik on vist siiski lõplikult alla andnud. No ei olnud vist ikka liiga hea mõte oma õhukese mantliga pikalt väljas ühe koha peal viibida, noh. Käisin Irisel külas (keegi oli otsinud netist “iris rojukene” ning jõudnud mu blogisse – meh?) ja avastasin, et Audio-Surf mõjub mulle halvasti. Epileptik ma ei ole, aga kuidagi halb hakkas küll. Tirisin nüüd endale ka demoversiooni, äkki väiksema ekraani pealt vaadatuna pole nii hirmus… pole veel testinud. Põhimõtteliselt on tegu mänguga, mis ehitab inimese enda valitud mp3 põhjal väga khuuli 3D-ralliraja ja mul on väga kahju, kui mu aju selle mängimist välja ei kannata 😦

Täna aga oodatakse mind Urgu eriti rajule tee- ja koogiõhtule 😀 Kuna mul ei olnud absoluutselt tuju midagi küpsetada, lähenen asjale ilmselt radikaalselt ja hangin enne üritust poest soolakurke või midagi muud selletaolist 8) No et äkki läheb süda vesiseks või nii…

Responses

  1. mjaa, ma võibolla isegi tean kes ‘iris rojukene’ võis googleda…

  2. Nüüd tean mina ka 😛

  3. hm, keda sina tead? äkki on sama inimene, äkki mitte. ma googeldasin ka huvi pärast, midagi väga huvitavat ei olnudki peale selle blogi 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

