Posted by: rojukene | märts 19, 2008

The way out is through

Nagu tähelepanelikumad juba kindlasti märganud on, tuli meil siin kevade alguse puhul lumi maha. Käisin just õues suitsetamas ja no mina aru ei saa – nagu Tallinnas oleks. Külmakraade ei pigistagi eriti palju välja, aga see rõve niiskus sealjuures on minu jaoks vastuvõetamatu. Hirmutatakse, et ööl vastu reedet võib külma olla lausa kuni kümme kraadi… Uhh. Aga see-eest saatis üks tegelane mulle juba varakult teele oma head soovid kevade alguse puhul. Meel läks kohe mitu kraadi paremaks 🙂

Muidu olen veel elus, hoolimata jubedast tabelihunnikust, mis tuleb igatpidi läbi kammida ja vead elimineerida. Jõhker, kuidas see juhtme kokku jooksutab. Ausõna, ma olen varsti juba valmis uskuma, et summa oleneb liidetavate järjekorrast. Kohati tekib tunne, et no nüüd, NÜÜD hakkab küll nina suurest punnitamisest verd jooksma, aga siiani on õnneks läinud. See-eest olen ma ennast juba umbes viiel korral peaaegu arvuti ees ära uputada suutnud. Üldse ei ole lahe hingamisteedest vett välja köhida, ärge teie proovige. Mitte, et ma vannis istudes tööd teeks – mul ei tule lihtsalt neelamine enam õigesti välja.

Neelamisest veel niipalju, et ma suutsin ühe sõbra hiljuti oma otsustavusega toidupoes täitsa ära hirmutada 😀 Käisime pudeleid viimas (automaadid konkreetselt kartsid mind, ühe joogipakendi sisestamise peale kulus mul keskeltläbi MINUT – see lihtsalt seisis masinalindil paigal, ainult värises tasakesi!) ja hiljem süüa ostmas. Ma olin omajagu pissed off, kuna eelmisel päeval sai küll autoga vanamees poodi ja tagasi sõidutatud, aga külmkapp oli kodus ikka kuradi tühi. No ja siis ma ostsin igavese hunniku tavaari kokku, vedasime selle kõik tema poole… ning suutsime ära süüa vist poole xD Äh, mis seal ikka – lõbus oli. Eriti koom oli muidugi sellele eelnev sõit taaraautomaadi juurde, kui foori taga passides täheldasime, et kõrvalolevas autos istus mingisugune “mägede poeg”, süütamata sigaret hambus. Ka tema märkas, et olime teda silmanud, ning saatis roolisolijale õhumusi, et seejärel oma sajandivanuse parsaga uhkelt õrnrohelise fooritule peale kärinal leebet lasta. Me pidime ennast seepeale ribadeks hirnuma, mistõttu vilistasime paigalt võttes ketsi vähemalt sama uhkelt, ainult et kogemata 😀

Oma auto olin samal päeval suutnud elus esimest korda parkida esiotsaga äärekivi peale. Ma teadsin, et kunagi see ju juhtuma peab; siiani on lihtsalt hästi läinud. Mul vedas – kivi oli piisavalt madal, et üliettevaatlikult tagurdades suutsin ma oma tuuletammi alles jätta. Olukorda kontrollima lipates oskasin juhipoolse esiukse eriti geniaalselt kinni lüüa, nimelt jäi turvavöö täpselt luku vahele kinni. Tekkis tahtmine endale vastu pead anda, kuna uks oli irvakil ega liikunud kummalegi poole. No olen mina ikka osav… Õnneks pole vesinik mu peas siiski veel jäädavaid kahjustusi tekitanud ning ma tulin täitsa iseseisvalt selle peale, et proovida asjale läheneda sõna otseses mõttes teise nurga alt. Seestpoolt nügides sain ta ikka lahti, muidu oleks vist võinud häbist kohe sealsamas maa alla vajuda 😛

Tänase õhtu sisustasin aga sellise filmiga nagu Kusturica “Must kass, valge kass“. Kes sellest meistriteosest on siiani osanud kaarega ringi käia – soovitan soojalt, lausa tuliselt! Üliväga hea teos, ausõna. Muidu ma seda nii mitmendat korda ju ei vaataks…

Mis lähitulevikku puutub, siis vastus peitub postituse pealkirjas 😉 Pole olemas väljapääsmatuid olukordi, vaid tuleb tähele panna pragusid, mida annaks suuremaks uuristada. Päris selget visiooni mul veel pole, kuid see võtab juba õige õrnalt mu peas kuju. Reaalne elu teeb muidugi alati omad korrektuurid, kuid vähemalt tean ma, kuhu suunas ma tahaksin momendil astuda. Edasine saab juba enda tegevuse vili olema, vürtsitatud mõningase vedamisega. Ka juhuse jaoks peab võrrandis ruumi jätkuma, kuidas joppamine muidu toimida saaks…

Räägi mulle midagi...

Kategooriad

