Posted by: rojukene | märts 16, 2008

Mis on kodu, kus on kodu…

Zavood on ikkagi lõppematu huumoriallikas 😀

Eile oli mul näiteks selline juhus, et tegin sõbraga õues suitsu ja rääkisin juttu. Ja järsku tuli meie juurde mingi tüüp, kelle kirjeldamiseks sobib kõige paremini fraas “v*tt peas”, ausõna. Ehk siis tal oli pealael mingisugune kahtlane moodustis, mis oli kuidagipidi püsti aetud ning külgedelt oli kiilas. Ja hakkas siis see tüüp noormeest pinnima, et kustkohast ta nägu ikka nii tuttav on. Lõpuks jõudsid nad arusaamisele, et ju Illegaardis on nähtud. No okei. Seejärel pöördus tüüp minu poole, et “tereeee, sind ma ei tunne!” Nunuh. Mina teda ka mitte. Ja kodanik hakkas täiesti ilma eelneva sissejuhatuseta seletama: “Ma korjasin Illegaardist ühe naise üles, ta oli, tead… ilus nagu sina, aga pikemate juustega. Aga ma kaotasin ta ühele kõrvaltänavale ära!” Khm… XD Ja jätkas: “Aga mul on ilus zippo! Tahad, ma näitan sulle?” ja koukis selle taskust välja. Ühel pool oli kaunis kirjas SPECIAL FORCES (irw!) ning kotka pilt ja teisele poole oli ta ilmselt naelaga “graveerinud” initsiaalid. No ikka see vana teema, et see pluss teine võrdub süda. Kohe täitsa uhkusega näitas. Ja teatas, et see zippo on tal NIIIII siledaks lihvitud ning haaras täiesti ette hoiatamata mu käe ning nühkis seda mu peopesa vastu, et ma ikka saaksin aru, kui sile ta zippo ikka on… Täna nägin sama tüüpi jälle, aga ta oli õnneks liiga purjus, et minuga suhelda 😛

Tänane õhtu algas rahulikult, mõne sõbraga väiksed lahjad joogid, vestlus-värgid-särgid… Kõik oli kena ja tsiviliseeritud ning ma kohe täitsa imestasin, et ükski hull pole veel minuga juttu alustanud. No ja läksin siis õue suitsetama, kui minu kõrvale laekus üks noormees. Selline pikk, blond, sinisilmne, päris kena ja puha. Ning küsis tuld. Sai tuld. Ja leidis, et oleks kohutavalt lahe minuga tutvuda ja vestlust edasi arendada. Loomulikult uuris ta minu käest, kas huulerõngaga keeruline ei ole ja et kas see elamist ei sega. Ja kurtis, et tema ei ole mitte kunagi suudelnud kedagi, kellel oleks huulerõngas… Kohe mitte kunagi! Et võiks nagu proovida või nii… Teaduse huvides ja alkoholi õhutusel valgustasin teda siis veidi. See oli viga, edaspidi oli temast lahti saamine raskendatud, kuna selgelt olin ma talle jätnud kustumatu mulje XD Lõpuks see siiski õnnestus ning meie lauda laekusid koju suundunud tütarlaste asemel hoopis mõned noormehed, kellest sõltub meie riigikaitse tulevik. Selgus muidugi, et seesama blond sinisilmne kodanik oli ühe tegelase endine kolleeg, nimelt tuuker 😀 Lahe elukutse iseenesest, mitte just kõige kergemate killast. Kuna ma olin avaldanud soovi, et ta siiski meiega ei ühineks (creepiness factor was a bit too high for some reason), otsis ta endale õige pea mingisuguse teise tütarlapse, kellega juttu rääkida. Tollel küll huulerõngast ei olnud, aga ju ta oli siis muidu tore inimene 😛

Kell tiksus juba hommikusse ning seda tuli loomulikult tähistada Sipsikutega 🙂 Õpetasin siis noormeestele, kuidas seda õige juua on (sõõmuga shot kõrist alla, klaasiga laks vastu lauda ja grenadiinitilk peale) ning nad olid lausa üllatunud, et sedaviisi polevatki Sipsik rõveda maitsega XD Noh, vahetevahel on ikka hea kasulik olla. Kuulasime ära ka kodu-laulu ning astusime tasapisi Zavoodist eemale. Tüübid tahtsid 1/2 6-st midagi süüa, kuid ka nende kokad olid juba magama läinud. See-eest ei maganud aga kuumaverelised noored poisid, kes sealsamas kõrtsi ukse ees kaklema läksid. Verd ja hambaid õnneks ei lennanud, turvafirma ja politsei reageerisid samuti üllatavalt kiiresti. Üks osapool jõudis siiski enne leebet lasta, aga ma ei jäänud sinna nii kauaks passima, et vaadata, kas keegi neid otsima ka läks või ei.

Teel taksoni üritati mulle selgeks teha, et hakil on selg ja saba valged. Mina raiusin nagu rauda, et ega ikka ei ole küll – hakk on muidu must, aga pea on hall. Väike mõttepaus… ning vestluspartner tunnistas, et mul on õigus. Seejärel hakkas ta väitma, et selg ja saba on valged hoopis harakal. Valge seljaga olin ma nõus, aga üritasin talle selgitada, et saba on siiski must, nagu ka tiivad. Seda ta ei jäänudki uskuma 😀 Leppisime kokku, et ta vaatab internetist järgi.

Ehk siis Zavood on ikka sama sürreaalne nagu alati 🙂 Aga nüüd peaks magama minema, kell on kuus hommikul ja ma pean täna veel autoga sõitma…

P.S. Kui päev otsa Nine Inch Nailsi videosid vaadata, näevad õhtul kõik sorakil mustade juustega mehed välja nagu Trent Reznor.

P.P.S. Kui kannate ogalisi aksessuaare, siis ärge unustage nende olemasolu. Mina suutsin endale lõua peale kriimu tekitada…

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

