Posted by: rojukene | märts 14, 2008

Välja kukkus nii nagu alati…

Ehk ma tegelikult ka plaanisin umbes nädal aega varem oma asjadega pihta hakata, aga siis tuli kogu aeg midagi ette ja mina olin miskipärast oma peas päeva võrra taga. Lõpptulemuseks oli see, et kui ma siin lootusrikkalt seletasin, et “kolmeni küll ei viitsi” koduste töödega mässata, oli mul täiesti õigus. Viitsisin nimelt hoopis kella neljani.

Ma lugesin ennist muide sõna “demonstratiivpronoomen” asemel “dekoratiivpronoomen” ja hakkasin kohe huviga mõtlema, et kas seda kasutatakse siis eriti kaunite, kuid ehk veidi kasutute isikute ning objektide määratlemiseks…

Aga mina tean kedagi, kes on homme (või noh, kuupäeva järgi küll täna) väga väsinud olemisega ega taha kohe üldse üles tõusta. Loodetavasti siiski läheb õnneks. Kohe lähen tuttu kah, enne vaatan ainult ühe ilusa video ära, kus Trent Reznor on üle mõistuse kena. Nine Inch Nails – “The Perfect Drug”.

Ja kui ma juba sellel lainel olen, siis saagu NIN “Only” kah siia riputet’.

Over and out.

Responses

  1. Trent on kõige ilusam tegelt We’re In This Together videos. 🙂


Räägi mulle midagi...

Rubriigid

