Posted by: rojukene | märts 11, 2008

20 küsimust

Kessu on süüdi.

VASTATA TULEB PIKALT MÕTLEMATA!
(siis on lootust, et vastab alateadvus ja see kunagi ei eksi)

1. Kirjuta, kuidas möödus naistepäev, kas lilli kinkisid või said?
Esimene naistepäevamusi saabus juba mõni minut pärast keskööd. Lilledega… noh, nagu varemgi mainitud, kinkis vanamees meile emaga kahepeale potiroosi.

2. Mida sa hetkel mõtled?
Limp Bizkit kisab, et “you wanna play that game, bitch?” Mängimine on viimasel ajal vägagi teemaks.

3. Mis laulu sa viimati kuulsid?
Hetkel siis Limp Bizkiti “Stuck”, enne seda Def Leppardi “Heaven Is”.

4. Milles oled andekas?
Uskumatult hästi oskan ennast kogemata vigastada äärmisel kummaliste (enamasti võrdlemisi ohutute) vahendite abil. Ja kummalistesse situatsioonidesse sattumine ei ole üldse probleem.

5. Mida sa ei suuda teha?
Eks neid asju ikka ole. Ma ei suuda armastada inimest, keda ma ei austa. Ei suuda austada inimest, kes on minu silmis rumal. Selliste põhimõtteliste teemade koha pealt ei suuda end vägistada. Aga muidu on elu näidanud, et ma olen haruldaselt võimekas, kui ikka väga vaja on.

6. Kõige rumalam tegu, mida oled teinud?
Eriliselt rumal minust oleks see siia kirja panna 😀 Väiksemate lollustega saan hakkama umbes ülepäeviti. Aga vähemalt ei ole igav!

7. Kuhu reisiksid kõige meelsamini?
Hetkel tahaks minna ükskõik kuhu, kus on loodus olemas, kus on kuiv ja mitte liiga külm… “Vähe inimesi ümberringi” oleks mu põhitingimus. Kui mul ei oleks nii madala põhjaga auto, läheks heal meelel kas või kuhugi Tartu lähedale metsa, aga ma hästi ei julge, kuna ma pole päris kindel, kas ma üksinda jaksan autot vedelast mudast välja lükata.

8. Nimeta film ja roll, kus oleksid mänginud peaosa (esimene meeldetulev)?
Häh, minu elust viimase mõne kuu jooksul saaks niigi publikumagneti, pole mul vaja võõraid sulgi… Ma ise ka vahel näpistan ennast juba, et kas see kõik on ikka päriselt, sest NII jaburaid olukordi olen ma siiani ainult kellegi loomingus kohanud. Selle vahega, et oma elu stsenaariumi kirjutan ma ise. 50 aasta pärast saate teada.

9. Sinu kolm soovi kuldkalakesele?
Vaat ei soovikski. See ei tähenda, et mul suuri tahtmisi ei oleks; lihtsalt soovide täidemineku hind kipub teinekord olema liiga kõrge. Ma parem ostan-müün-vahetan kui võtan vastu kingitusi, mis võivad osutuda trooja hobusteks (kaladeks?).

10. Kas koer või kass?
Kass, iga kell.

11. Kas arstiks või aednikuks (valida tuleb üks)?
No ma ei valiks kumbagi. Aga kui hirmsate ähvarduste saatel sunnitaks, siis tõenäoliselt aednikuks. Samas – kui juba ähvardatakse, peavad ähvardajad asuma jõupositsioonil, kuid siiski midagi minult vajama; sellisel juhul saaks neist arstiks hakates oluliselt kiiremini lahti 😛 Aednik saaks aga enda päästmiseks ainult püünisauke kaevata ja loota, et äkki mõni kukub sisse…

12. Ütle kolm nime, kelle valiksid järgmiseks presidendiks (üks olgu blogijaist)?
Ma arvan, et meil võiks üldsegi olla valgustatud monarhia. Monarhiks hakata ma ise vist väga ei taha, aga mõne lihtsameelsema blogija (nõuti ju…) võiks sinna troonile nukuvalitsejaks suruda küll ning seejärel ise hämarusest niite tõmmata 😉

13. Kes on su guru?
No such thing.

14. Millist raamatut oled viimasel ajal lugenud suurima naudinguga?
Ilmselt siis Ursula K. Le Guini Meremaa-lugusid. Tõesti hea on!

15. Ütle kolm omadust, mida enda juures heaks ei kiida?
Laiskus, paranoilisus, kohatine kiuslikkus.

16. Sinu parim tegu senises elus?
Meh, ma ju ainult jubedusi korda saadangi…

17. Kas Jumal on või ei ole armastus?
Oleneb, missugusest jumalast ning millisel ajastul me räägime, kuna reaalselt saame rääkida siiski vaid sellest, kuidas inimesed endale kõrgemaid jõude ette kujutavad. Jumala olemasolugi pole võimalik ei tõestada ega ümber lükata, saati siis veel tema omadustest rääkida (speaking of which – ma juba kuu aega kannatamatult ootan, mis ma religioonifilosoofia eksami eest sain). Mina kirjutan “jumal” siiski väikese algustähega.

18. Millist YouTube videot soovitaksid kõikidel vaadata?
Millist tahate. Paremad leiud panen niikuinii blogisse üles või pommitan inimesi MSN-is, inimestele jääb alati vabadus mitte vaadata.

19. Mitu liiget võiks olla parlamendis?
Nagu ma ütlesin – valgustatud monarhia pluss mina halli kardinalina. Seega ei mingit parlamenti.

20. Nimeta 10 blogijat, kelle vastused Sind huvitaksid?
Kõik, kes pole seda veel teinud, aga tahaksid. Kümne inimese tag‘imine on mu meelest veidi liig… 2-5 oleks optimaalne.

Räägi mulle midagi...

Rubriigid

